اخبار داغ

امام جمعه کوهدشت:

وضعیت نامطلوب منطقه گردشگری شیرز ساماندهی شود

وضعیت نامطلوب منطقه گردشگری شیرز ساماندهی شود
حجت الاسلام طهماسبی گفت: وضعیت منطقه گردشگری شیرز نامطلوب بوده که لازم است میراث فرهنگی در این راستا ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه امروز کوهدشت ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: پناهگاه و نگه‌دارنده هر مومن از لغزش و معصیت‌ها تقوا است، چراکه رعایت این رفتار نمی گذارد به حقوق دیگران دست درازی کنیم، بنابر‌این بایستی از این ذخیره گرانقدر الهی غافل نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امام رضا(ع) به عنوان عالم آل رسول(ص) با کلام و اخلاق عملی خود الگویی به تمام معنا برای بشریت، مسلمانان و شیعیان بوده و تمام این رفتارها برای ما درس زندگی است.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به نظارت دقیق و برخورد قاطع با متخلفین و مفسدین، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر این موارد تاکید داشتند که بایستی تحول در قوه قضاییه استمرار یافته و با استقامت پیش برود و با دقت علمی، بنیادی و گسترده شود.

وی با اشاره به نامه سرگشاده موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب داشت تصریح کرد: نامه مورد نظر در بی انصافی کامل نوشته شده، این شخص با کمال تعجبی که ادعا دارد مسائل را می فهمد، گویا قانون اساسی را متوجه نشده است، چراکه وظایف و اختیارات مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص شده است و مسائل امور اجرایی کشور به دولت مرتبط می شود و رهبر معظم انقلاب در جزئیات ورود پیدا نمی کند.

طهماسبی بااشاره به اینکه خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی در نیروهای مقاومت جوشش دارد، گفت: در عراق نیروهای یگان ویژه مبارزه با تروریست دولت عراق به مرکز نیروهای حشد الشعبی حمله ور می شوند، فورا این نیروهای مخلص حشد الشعبی مقر آنان را محاصره می کنند و پس از آن دولت عراق عذرخواهی کرده و اعلام می کند ما متوجه نبوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: کمک ما به سوریه به خاطر خط مقدم بودن آنان در مبارزه با استکبار است، دولت سوریه در زمان دفاع مقدس در زمینه تسلیحات و آموزش به نیروهای ما بسیار کمک کردند.

,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه وزیر راه دستور رفع مشکل چهار خطه کوهدشت- خرم آباد را صادر کرده است اظهار داشت: مسئولان به وضعیت نامطلوب تنگه شیرز رسیدگی کنند، چرا که یکسری ناهنجاری های اسلامی صورت گرفته است، بایستی این وضعیت کنترل شود، اگر می خواهیم منطقه ای را به عنوان گردشگری و توریستی معرفی کنیم، نباید آن محل را به حال خود رها کرده تا مشکلاتی را به همراه بیاورد، بایستی ساماندهی ویژه ای توسط میراث فرهنگی صورت گیرد، چرا که این شهرستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان

, برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان, برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان,

حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان چگنی اظهار داشت: در جلسه ای که مقام معظم رهبری با رئیس قوه قضاییه وقضات داشتند در مورد مطالبی از جمله ضرورت تحول دستگاه قضایی اشاره کردند.

,

وی افزود: آن چیزی که در تحول ضرورت دارد، استمراراست، باید تحولی را که مستمر است مدیریت شود بنابراین تحول باید بر اساس اصول اسلامی و دینی باشد.

,

امام جمعه چگنی عنوان کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری از قضات خواستند تا احیاگر حقوق مردم باشند و یکی از سفارشات ایشان به رئیس قوه قضاییه و قضات، پیشگیری از وقوع جرم است و قوه قضائیه نباید از بالا به پایین به مردم نگاه کنند بلکه باید مردمی باشند و با فساد با قاطعیت تمام مبارزه کنند.

,

وی تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: با افراد فاسد و مفسد باید برخورد شود چرا که این‌ها مانند ویروس کرونا هستند و سریع انتشار پیدا می کنند بنابراین باید دست مفسدین قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه