اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

مشکلات امروز حاصل گوش نسپردن به منویات مقام معظم رهبری است

مشکلات امروز حاصل گوش نسپردن به منویات مقام معظم رهبری است
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج به نامه نگاری موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف این نامه نوشتن ها دوقطبی کردن کشور، چراغ سبز نشان دادن به استکبار و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن سالروز خجسته میلاد باسعادت امام هشتم علیه السلام و سفارش به تقوای الهی گفت: جامعه ما متاسفانه داری مشکلاتی است که یکی از مشکلات اساسی جامعه اسلامی مفاسد است که مصادیق زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه راور: مبارزه با فساد وظیفه همه دستگاه ها و مسئولان کشوری است

, امام جمعه راور: مبارزه با فساد وظیفه همه دستگاه ها و مسئولان کشوری است, امام جمعه راور: مبارزه با فساد وظیفه همه دستگاه ها و مسئولان کشوری است,

وی بیان کرد: امروز به واسطه مشکلات اقتصادی و گرفتاری هایی که مردم دارند بیشتر بحث مفاسد اقتصادی مطرح است و یکی از مولفه های مهم در اقتصاد مقاومتی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد اقتصادی و مالی است.

,

امام جمعه شهرستان راور اذعان کرد:مبارزه با فساد وظیفه همه دستگاه ها و مسئولان است اما نقش قوه قضائیه و مسئولیت و رسالت قوه قضائیه بیشتر از سایر قواست که خوشبختانه ریاست قوه قضائیه به جد وارد شده و مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی را آغاز کرده و این مبارزه باید قاطعانه ادامه پیدا کند.

,

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: مقام معظم رهبری به مناسبت حادثه هفت تیر و هفته قوه قضائیه از طریق ارتباط مجازی مطالب و نکات ارزشمندی را مطرح کرده است که یکی از این موارد و نکات بحث قاطعیت هرچه بیشتر در مبارزه با فساد است.

,

وی در ادامه فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری را مطرح کرد و به نقل از ایشان گفت: مبارزه با فساد از دوره های قبل در قوه قضائیه آغاز شده و در دوره جدید و اکنون به اوج خود رسیده است.

,

 

,

امام جمعه فهرج: دو قطبی کردن کشور و ایجاد فتنه در کشور از اهداف نامه موسوی خوئینی ها

, امام جمعه فهرج: دو قطبی کردن کشور و ایجاد فتنه در کشور از اهداف نامه موسوی خوئینی ها, امام جمعه فهرج: دو قطبی کردن کشور و ایجاد فتنه در کشور از اهداف نامه موسوی خوئینی ها,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته به نامه نگاری موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب اشاره و بیان کرد: از جمله اهداف این نامه نوشتن ها دوقطبی کردن کشور، چراغ سبز نشان دادن به استکبار و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.

,

وی افزود: مشکل اصلی کشور شماهایی هستید که با نامه نگاری سعی در انحراف افکار از ریشه مشکلات دارید.

,

خطیب جمعه فهرج پیشرفت های علمی و دفاعی را دلیل دشمنی ها دانست و اظهار کرد: مشکلات ایران اسلامی با همت در درون حل خواهد شد و آینده از آن کشور است.

,

امام جمعه رفسنجان : اعتراض مردم به آمریکا به واسطه پرونده ضد حقوق بشری و جنایات او به مردم است

, امام جمعه رفسنجان : اعتراض مردم به آمریکا به واسطه پرونده ضد حقوق بشری و جنایات او به مردم است, امام جمعه رفسنجان : اعتراض مردم به آمریکا به واسطه پرونده ضد حقوق بشری و جنایات او به مردم است,

حجت الاسلام والمسلمین عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با تبریک سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: هر کس معتقد به امامت علی ابن موسی الرضا(ع) باشد شیعه اثنی عشری است و ما شیعیان این اعتقاد را داریم .

,

وی افزود: امامت شرط اسلام و توحید است اگر کسی در این درجه دچار تردید باشد دین درستی ندارد، امامت اساس اسلام است.

,

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: اگر امروز مردم آمریکا و اروپا اعتراض می کنند برای این است که در پرونده ضد حقوق بشری آمریکا جنایت های ددمنشانه ای همچون حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافری جمهوری اسلامی و شهادت 298 سرنشین آن است.

,

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: بیماری کرونا را جدی بگیرید، زندگی و اقتصاد را نمی شود تعطیل کردو بایستی با رعایت مسائل بهداشتی به زندگی ادامه دهیم .

,

امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر: مفسدان اقتصادی باید به سزای اعمالشان برسند

, امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر: مفسدان اقتصادی باید به سزای اعمالشان برسند, امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر: مفسدان اقتصادی باید به سزای اعمالشان برسند,

حجت الاسلام والمسلمین صادق زابلی زاده امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر  در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)  اظهار کرد:موفقیت کشور ایران از اقتدار و پایداری ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

وی در ادامه افزود: باروی کار آمدن مجلس انقلابی خیلی از مشکلات کشور حل می شوند همانطور که با آمدن حجت الاسلام رئیسی جلوی خیلی از مفاسد گرفته شد.

,

خطیب موقت جمعه شهرستان نرماشیر ادامه داد: برخی از اینکه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده ممکن است که آمریکا بتواند بر ما غلبه کند، اما همانطور که بنیانگذار انقلاب امام (ره) و حضرت آقا فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمیکند زیرا هنوز هزاران حاج قاسم هستند که انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

,

حجت الاسلام زابلی زاده بیان کرد: ما خون ها دادیم تا این امنیت را بدست آوردیم و حالا برخی برای از بین بردن آسایش ملت ما نقشه ها می کشند اما کور خوانده اند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که اقصاد کشور را بهم ریختند و باعث فساد شدند باید به سزای اعمالشان برسند.

,

امام جمعه آسمینون (نودژ): مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نطام و قاتلان شهید حاج قاسم  سلیمانی را نمی دهند

, امام جمعه آسمینون (نودژ): مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نطام و قاتلان شهید حاج قاسم  سلیمانی را نمی دهند, امام جمعه آسمینون (نودژ): مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نطام و قاتلان شهید حاج قاسم  سلیمانی را نمی دهند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از سرمایه های نظام اسلامی و انقلاب ما اعتماد و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است و اگر در قوای سه گانه وظایف به خوبی انجام شود به ویژه در قوه قضائیه قطعا اعتماد مردم که مهمترین سرمایه نظام است جلب ،ترمیم و تقویت می شود.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولان قوه قضائیه به صورت مجازی برگزار شد بیان کرد: در مرحله اول ضرورت تحول در دستگاه قضائی که به نفع نظام و به ضرر دشمنانی است که در تلاش هستند که با سنگ اندازی و مانع تراشی جنگ رسانه راه بیاندازند دوم اینکه تحول در دستگاه قضائی در ابعاد مختلف از جمله احیای حقوق عامه ،پیشگیری از وقوع جرم ،استفاده از نخبگان حوزه و دانشگاه و مردمی بودن دستگاه قضائیه اشاره نمود و نکته سوم قاطعیت در مبارزه با فساد است چرا که مردم از مبارزه بدون ملاحظه و بدون اغماض با مفسدین امیدوار می شوند زیرا فساد مالی و اقتصادی هم خطرناک و هم واگیردار است و از طرفی هم ملاک در مبارزه با فساد باید حق،عدل و قانون باشد بنابراین قوه قضائیه باید با جدیت با ویروس فساد مبارزه کند چرا که ویروس فساد به مراتب از ویروس کرونا خطرناک تر است.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) تصریح کرد: مسئولانی که امکانات کشور قبلا دست آن ها بوده یا کسانی که هم اکنون امکانات را در اختیار دارند باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و باید در برابر آن  پاسخگو باشند نه نقش اپوزیسیون را بازی کرده و علیه نظام موضع گیری کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک عنوان کرد: اما عده ای بجای حل مشکلات مردم و پاسخگویی، ادای طلبکاران را در می آورند و مدام به مردم و جامعه آدرس غلط می دهند چرا که عده ای همچنان به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا هستند، آنان باید بدانند مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نظام و قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی را نمی دهند.

,

امام جمعه ریگان:آمریکای مدعی حقوق بشر این روزها به مردم خودش هم رحم نمی کند

, امام جمعه ریگان:آمریکای مدعی حقوق بشر این روزها به مردم خودش هم رحم نمی کند, امام جمعه ریگان:آمریکای مدعی حقوق بشر این روزها به مردم خودش هم رحم نمی کند,

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه این روزها شاهد افول آمریکا هستیم، بیان کرد: آمریکایی که مدعی حقوق بشر است این روز ها به مردم خودش رحم نمی کند و شاهد تظاهرات گسترده در شهر های مختلف این کشور هستیم.

,

وی در پایان  به صدور قبوض سنگین برق اشاره و عنوان کرد: از مسئولان اجرایی و استانی می خواهیم نسبت به اصلاح قبوض برق این منطقه اقدام نمایند.

,

امام شهرستان کهنوج: قطع دست مفسدان یعنی سراغ ریشه و نقطه تجمع فساد باید رفت و عدالت را جاری کرد

, امام شهرستان کهنوج: قطع دست مفسدان یعنی سراغ ریشه و نقطه تجمع فساد باید رفت و عدالت را جاری کرد , امام شهرستان کهنوج: قطع دست مفسدان یعنی سراغ ریشه و نقطه تجمع فساد باید رفت و عدالت را جاری کرد ,

حجت السلام والمسلمین صادقی امام جمعه شهرستان کهنوج  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ضرورت تحول دستگاه قضایی و دشواری های آن، ابعاد تحول در دستگاه قضا، قاطعیت در مبارزه با فساد در دستگاه قضا، گلایه از کم توجهی به مساله کرونا از جانب برخی از مردم و مسئولان از نکات مهم و کلیدی درباره تحولات و الزامات آن در قوه قضائیه است.

,

وی با تاکید بر اینکه تحول در دستگاه قضا در عمل کاری بس دشوار است، بیان کرد: در برابر تحول، مقاومت ها صورت می گیرد و برخی از ناتوانی ها نه از روی سوء نیت بلکه از سر ناتوانی و یا نداشتن حال و حوصله جبهه می گیرند.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان کهنوج، مردمی بودن قوه قضائیه، مشخص شدن برخی از مصادیق حقوق عامه، پیگیری متوازن وظایف قوه در تمام مناطق را از الزامات دستگاه قضا برشمرد.

,

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: تحول خواهی باید از بدنه خود دستگاه قضا صورت گیرد.

,

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اذعان کرد: فساد اقتصادی مانند یک ویروس خطرناک است که اگر جلوی آن گرفته نشود ریشه می دواند و تمام بدنه دستگاه قضا و پیکره جامعه را فرا خواهد گرفت.

,

امام جمعه شهرستان کهنوج تصریح کرد: دست نماد قدرت است قطع دست مفسدان یعنی سراغ ریشه ها و نقطه های تمرکز و تجمع فساد باید رفت و عدالت را جاری کرد .

,

امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برنامه، برخورد انقلابی و عمل انقلابی دارد/عطر عدالت جامعه را سر زنده و با نشاط نگه می دارد

, امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برنامه، برخورد انقلابی و عمل انقلابی دارد/عطر عدالت جامعه را سر زنده و با نشاط نگه می دارد, امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برنامه، برخورد انقلابی و عمل انقلابی دارد/عطر عدالت جامعه را سر زنده و با نشاط نگه می دارد,

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با تبریک فرارسیدن 11 ذی القعده سالروز ولادت با سعادت امام رئوف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) گفت : از آن امام همام می خواهیم عیدی ما را ظهور امام زمان (ع) قرار دهد.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در همایش سراسری سران قوه، با روسای دادگستری و معاونین دستگاه قضا در فضا مجازی گفت: مقام معظم رهبری نکات کلیدی درباره تحول و الزامات قوه قضاییه و موضوع مهم فساد ستیزی را و باید ها و نباید ها آن مطرح شد.

,

امام جمعه شهرستان رابر افزود: مقام عظمای ولایت فرمودند فسادهای مالی و اقتصادی گرفتاریهای بزرگی همانند ویروس کرونا است که به شدت واگیر دار و مسری است فساد در یک جامعه سریع و شدید به جاهای مختلف سرایت می کند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در ویروس کرونا دست آلوده و ناپاک موجب انتقال ویروس است و در فساد هم دست آلوده و ناپاک موجب فساد و انتقال فساد می شود.

,

وی بیان کرد: در ویروس کرونا دست را اگر با صابون بشوییم مسئله ویروس تمام می شود اما در فساد مالی جز قطع دست چاره ای نیست و این مسئله بسیار مهمی است.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان رابر با بیان اینکه آنچه که ذیل سخنان مقام معظم له مطرح می شود دو سؤال اساسی است اینکه چرا در مبارزه با فساد باید قاطعیت به خرج داد؟ و چرا باید دست مفسدان اقتصادی قطع شود؟ گفت: در مبارزه با فساد روح امید به اسلام، اعتماد به نظام و ساختار کارآمدی و تقویت نظام نقش عمده ای دارد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اذعان کرد: مبارزه با فساد فقط اثر و برکات اقتصادی تنها نداردآثار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حتی آثار اعتقادی دارد، مبارزه با فساد به اعتقاد به نظام، مشارکت مردم در حمایت ازانقلاب و اسلام نقش به سزایی دارد.

,

وی یادآور شد: مبارزه با فساد کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد، فرهنگ تولید، امید به کسب و کار را رواج میدهد و ارز ش های دینی را تقویت می کند و مواجه قاطعانه با فساد مطالبه عدالت را تبدیل به یک مطالبه عمومی می کند.

,

امام جمعه شهرستان رابر تصریح کرد: عطر عدالت جامعه را سر زنده و با نشاط نگه می دارد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به این سؤال که چرا باید دست مفسدین اقتصادی قطع شود خاطرنشان کرد: چرا باید برخورد شدید و آنچه در قرآن آمده است و مصداق جرم یک مفسد است اجرا شود؛ اولا فساد اقتصادی مانند یک ویروس خطرناک است که اگر جلوی آن گرفته نشود در جامعه و در خود بدنه دستگاه قضا  ریشه می دواند، ثانیا قطع دست مفسد و فساد نماد اقدام و عمل است یعنی مبارزه با فساد با سخنرانی و مساعده کار به جایی پیش نمی برد.

,

خطیب جمعه رابر گفت : مبارزه با فساد نیاز به یک برنامه، قاطعیت و برخورد انقلابی و عمل انقلابی دارد.

,

وی ادامه داد : قطع دست مفسدان یعنی مبارزه با فساد مهمتر از مبارزه با مفسدان است، مفسد اقتصادی موجودی مفلوک است که به چنگ عدالت در افتاده است، اجرای عدالت در حق او نماد مبارزه با فساد است که در پیکر جامعه جاری شده است.

,

امام جمعه شهرستان عنبرآباد: مشکلات امروز حاصل گوش نسپردن به منویات مقام معظم رهبری است

, امام جمعه شهرستان عنبرآباد: مشکلات امروز حاصل گوش نسپردن به منویات مقام معظم رهبری است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما روشنگری است تا گروه و تعداد جبهه حق قوی شود که با اشتباه یک‌نفر، کلیت اسلام و انقلاب زیر سوال نرود.

,

وی افزود: آقایانی مثل موسوی خوئینی ها راه حقیقت را گم کرده اند و با سوء استفاده از بازار آشفته اقتصادی کشور و عدم ثبات سیاسی و فکری، تحلیل جهت دار برای ضد انقلاب و دشمن درست می کند و البته ملت ما بصیر است و می داند چگونه رفتار کند.

,

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: اهداف برخی در ایران مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا است فلذا برخی با تحرکات کینه توزانه و غیر منصفانه فقط به انقلاب ضربه می زنند.

,

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: اینکه برخی شبهه افکنی می کنند که چرا رهبری در مسائل اجرایی کشور ورود نمی کند، ظاهرا این افراد یا شئون و وظایف تعریف شده رهبری در قانون را نمی دانند و یا می دانند و هدفی جز مذاکره با امریکا ندارند.

,

وی تصریح کرد: طبق قانون، وظیفه دولتمردان و نمایندگان مجلس است تا اقتصاد را مقاوم سازی کنند اما برخی ذهن مردم و جوانان را به سمت انحراف می کشانند.

,

امام جمعه عنبرآبادافزود: طبق نظر کارشناسان اقتصادی، بودجه سالانه کشور حدود ۸۰ درصد آن در اختیار دولت و الباقی در اختیار دیگر قوا و نیروهای مسلح است.

,

حجت الاسلام سالاری  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وظیفه خویش خوب عمل کردند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری حدود ده سال است که شعار سال را در جهت حرکت کشور در حوزه اقتصاد قرار داده  و چقدر در این باب تذکر داده اند و دغدغه معیشت و مسائل فرهنگی مردم را دارند اما مشکلات امروز حاصل گوش نسپردن به منویات ایشان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در جریان برجام آگاه شدیم آمریکا حیله گر، افزون طلب، زورگو و... است و نباید در مقابل آمریکا کوتاه آمد و با توسل به اقتصاد مقاومتی و تولید داخل، رونق اقتصادی ایجاد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه