اخبار داغ

نوبخت خبر داد

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در 27 طرح صنعتی و کشاورزی

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در 27 طرح صنعتی و کشاورزی
رئیس سازمان برنامه و بودجه از سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در 27 طرح صنعتی و کشاورزی در قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه احداث هزار واحد مسکونی برای محرومان در قم، با اشاره به 24 مصوبه سفر رئیس جمهور به قم، اختصاص 3 هزار و 870 میلیارد ریال بودجه برای این مصوبات را مورد توجه قرار داد و گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 800 میلیارد ریال بودجه به قم اختصاص یافته که 151 درصد افزایش نسبت به مصوبات را نشان می دهد.

وی با اشاره به منابعی که برای پروژه های حوزه حمل و نقل و امور آب قم نیاز است افزود: تلاش داریم در ارتباط با زیرساخت راه و راه آهن و همچنین مساله آب شرب قم نیز این مساله اجتماعی را با حمایت مالی بر طرف می کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان در قم، امضای تفاهم نامه جهش تولید را در راستای راهبرد ابلاغی سال ۹۹ رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: با امضای این تفاهم نامه ۲۷ طرح مختلف صنعتی،کشاورزی و گردشگری با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در دستور کار قرار می گیرد که رقم ارزی این حجم از سرمایه گذاری ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار است و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل تبصره ۱۸ و ۱۴ تامین می شود.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای این طرح ها اختصاص می یابد گفت: آورده پیش بینی شده بخش خصوصی برای این پروژه ها 2 هزار و 620 میلیارد تومان است.

نوبختبا اذعان به اینکه با این سرمایه گذاری ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به ارزش تولیدات قم افزوده می شود، خاطرنشان کرد: همچنین در پی این سرمایه گذاری عظیم نیز برای بالغ بر هزار و ۳۷۷ نفر نیز اشتغال زایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه