اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری:

نامه خوئینی‌ها زمینه‌ساز فتنه بعدی است

نامه خوئینی‌ها زمینه‌ساز فتنه بعدی است
آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها گفت: مقام معظم رهبری را در عرصه مشکلات مخاطب قرار دادن، جفا است  و می توان گفت اینگونه ادبیات زمینه ساز فتنه بعدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه انتخاب سال 1368 اولین انتخاب رهبری بود، گفت: قبل از آن رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امام راحل به عهده داشتند و انتخاب مجلس خبرگان رهبری اولین انتخاب بود که آن انتخاب صحیح و درست بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  هر چه زمان می گذرد درستی این انتخاب بیشتر آشکار خواهد شد و به حمدالهی مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف مسیر امام خمینی (ره) را با همان صلابت دنبال کرده اند.

,

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی امور اجرایی کشور به دست قوه مجریه است بیان کرد: در  عرصه اجرا کسی نیست که نداند چه مشکلاتی در کشور به وجود آمده است که این مشکلات برخی از سوی توطئه دشمن و برخی دیگر از سوی تدبیرهای داخلی است.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: اینکه مشکلات اجرایی کشور آنچنان که نویسنده این نامه نوشته است و متوجه مقام معظم رهبری کرده اند خلاف واقع و قانون اساسی است؛ چرا که حقیقت آن است که اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود امروز ما باید در کلان شهرها و خیابان های کلان شهرها به تعقیب داعش می پرداختیم.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به یاری خداوند و مدیریت مقام معظم رهبری امنیت بسیار خوب بر سراسر کشور حاکم است، عنوان کرد: در عرصه اقتصاد نیز چنانچه مدیریت رهبر فرزانه انقلاب نبود با آنکه مأموریت قانونی ایشان نیست، مشکلات اقتصادی بیشتر از این بود.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت کرونا بهترین مدیریت را جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد که این موفقیت با تلاش مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: بنابراین مقام معظم رهبری را در این عرصه مخاطب قرار دادن، جفا است  و می توان گفت اینگونه ادبیات زمینه ساز فتنه بعدی است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: همگان می دانند که حریم مقام معظم رهبری، کشور را نگه داشته و حریم ایشان آرامش را بر این کشور حاکم کرده است و آنان در پی شکستن این حریم هستند و در حقیقت آنها منافع ملی را هدف قرار داده و در پی آشوب هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه