اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

18 روستای هدف گردشگری در زنجان شناسایی شده است

18 روستای هدف گردشگری در زنجان شناسایی شده است
امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تا کنون 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان شناسایی شده است که این روستاها بازبینی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: 18 روستای گردشگری در استان زنجان شناسایی شده است که ظرفیت این روستاها بازنگری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی ادامه داد: امکان دارد در بررسی‌های جدید برخی روستاها به لیست روستاهای هدف گردشگری پیوسته و برخی نیز از این لیست حذف شوند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: روستاهایی هدف گردشگری که دارای بافت با ارزش باشد ثبت ملی می‌شوند که روستاهای گلابر و قوزلو جزو برنامه‌ها بوده و مابقی نیز در حال بررسی است.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به سوق دادن راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری استان زنحان، افزود: در روستای هدف گردشگری شیت چندین اقامتگاه بوم گردی راه‌اندازی شده است.
,
 
,
ارجمند تصریح کرد: در روستاهای گلابر،خوئین، قوزلو و درسجین نیز با برنامه‌ریزی‌های لازم، اقامتگاه‌های بوم گردی برای استفاده مردم راه‌اندازی می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در بخش زیرساخت نیز اقداماتی در روستاهای هدف گردشگری انجام می‌شود، افزود: با تصویب اعتبارات، بخشی از این اعتبارات برای زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف گردشگری هزینه می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: روستاهای هدف گردشگری گلابر، روستاهای موجود در شهرستان ماهنشان و قلعه بهستان با اختصاص اعتبارات لازم ساماندهی می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه