اخبار داغ

رئیس شورای شهر نیشابور خبر داد؛

مهلت 10 روزه به اعضای اسبق شورای شهر برای پرداخت مالیات‌

مهلت 10 روزه به اعضای اسبق شورای شهر برای پرداخت مالیات‌
دردی گفت: به چهار نفر از اعضای بدهکار مالیاتی دوره چهارم فرصتی ۱۰ روزه می‌دهیم و بعد از اتمام آن در صورت عدم پرداخت مالیات اقدام قضایی صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ طی چند وقت اخیر عدم پرداخت مالیات توسط چهار تن از اعضای اسبق شورای اسلامی شهر نیشابور موضوع همیشگی جلسات این شورا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سید هادی دردی، رئیس شورای شهر نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ما در شورا با بررسی وضعیت بدهی اعضای قبلی به این نتیجه رسیدیم که چهار نفر از اعضا دوره چهار مالیات‌های خود را پرداخت نکرده‌اند.

,

وی تصریح کرد: به این اعضا 10 روز زمان دادیم که مالیات‌های خود را پرداخت کنند و در صورت عدم تمکین مجبور به اقدام قضایی علیه آن‌ها خواهیم بود.

,

احمد همت‌آبادی، رئیس کمیسیون حقوقی شورا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در بررسی‌ها مشخص شد اعضای دوره سوم و برخی اعضای چهارم شورای شهر نیشابور مالیات پرداخت نکرده‌اند که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد مالیات از حق الجلسات اعضای دوره سوم کسر شده است ولی به حساب سازمان امور مالیاتی واریز نگردیده فلذا برای این افراد هیچ محدودیت و مشکلی به وجود نیامد.

,

وی بیان داشت: اما در دوره چهارم این اتفاق روی نداده است و از حق الجلسات مالیات کسر نشده است و به همین دلیل اعضای این دوره شورا تصمیم گرفتند موضوع را با جدیت بررسی و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه