اخبار داغ

مدیرکل استاندارد لرستان:

۵۶ درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمان فاقد استانداردهای لازم است

۵۶ درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمان فاقد استانداردهای لازم است
قنبریان گفت: 56 درصد واحدهای مصالح ساختمانی در لرستان پروانه استاندارد ندارند که اگر برای استاندارد سازی اقدام نکنند پروانه بهره‌برداری آن‌ها ابطال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه قنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مصالح ساختمانی در دوام و مقاومت سازه‌ها و ساختمان‌ها نقش مهمی دارند که با توجه به این مهم باید استانداردهای مصالح ساختمانی که در کارهای عمرانی و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مورد توجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: در استان لرستان ۴۴ درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه استاندارد است و ۵۶ درصد متاسفانه پروانه استاندارد ندارند که شامل واحدهایی است که یا پروانه استاندارد آن‌ها باطل شده، یا این پروانه تعلیق شده و یا اصلا پروانه استاندارد دریافت نکرده‌اند.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: سال گذشته ۲۴ واحد تولیدی مصالح ساختمانی که پروانه استاندارد نداشتند به مراجع قضایی معرفی شدند که برخی از این واحدها مشمول جریمه نقدی شدند و برخی هم حبس تعزیری برای آنها تعیین شد.

وی بیان کرد: با همکاری اداره صمت پیگیر هستیم که واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد تعیین تکلیف شوند که اگر نتوانند استانداردسازی انجام دهند، اداره صمت پروانه بهره‌برداری این واحدها را ابطال کند، یا از لیست واحدهای مصالح ساختمانی خارج شوند و یا اینکه برای سمت استاندارد سازی اقدام کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه