اخبار داغ

بازخوانی وعده‌ها؛

موعد «اقدام عملی» برای احداث تالار مرکزی سمنان چه زمانی فرامی‌رسد؟

موعد «اقدام عملی» برای احداث تالار مرکزی سمنان چه زمانی فرامی‌رسد؟
در زمستان سال گذشته دانایی، فرماندار سمنان از جذب اعتبار 40 میلیارد تومانی برای احداث تالار مرکزی سمنان خبر داد و گفت که جانمایی زمین برای ساخت آن در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احداث تالار مرکزی سمنان یکی از مصوبات دور اول سفر هیأت دولت به استان سمنان است اما اجرای این مصوبه در طول سال‌های گذشته به تعویق افتاده است. در بیست و هفتمین روز از فروردین‌ماه سال 1396، مدیرکل دفتر امور طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد در نشست هماهنگی ساخت تالار مرکزی سمنان اعلام کرد که 15 تالار مرکزی در استان‌های مختلف با پیشرفت فیزیکی 80 تا 100 درصد در دست ساخت است؛ این در حالی بود که حتی مسأله زمینِ احداث تالار مرکزی در سمنان حل نشده بود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حدود یک‌سال و نیم بعد، در نوزدهم مهرماه سال 1397، نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با حضور در دفتر نماینده پیشین سمنان گفت که تالار مرکزی سمنان فقط 2 درصد پیشرفت داشته و اداره متولی باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر تخصیص اعتبار باشد. در دوازدهم بهمن‌ماه سال 97، کانال تلگرامی نماینده پیشین سمنان، از وزارت ارشاد، خواستار تخصیص اعتبار 700 میلیون تومانی به منظور صدور پروانه ساختمانی پروژه تالار مرکزی سمنان شد.

,

حدود سه ماه بعد، در شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال 98، فضیلت، مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن این که اعلام کرد هنوز هیچ موافقت‌نامه‌ای برای جذب اعتبارات تالار مرکزی سمنان مبادله نشده است تأکید کرد که تا زمانی که موافقت‌نامه مبادله نشود، مقدمات طی شدن جذب اعتبار نیز فراهم نخواهد شد. در نهمین روز از دی‌ماه 98 دانایی، فرماندار سمنان از جذب اعتبار 40 میلیارد تومانی برای احداث تالار مرکزی سمنان خبر داد و گفت که جانمایی زمین برای ساخت تالار مرکزی در دستور کار قرار دارد.

,

انتخاب مشاور و آغاز طراحی تالار مرکزی سمنان

, انتخاب مشاور و آغاز طراحی تالار مرکزی سمنان,

در همین روز همتی، نماینده سمنان گفت حداکثر تا یک ماه آینده باید موضوع نقشه، زمین به مساحت موردنیاز پروژه به نتیجه عملیاتی رسیده باشد. پنج‌ماه بعد، در دهم خردادماه سال 99، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انتخاب مشاور و آغاز طراحی تالار مرکزی سمنان خبر داد و گفت که این تالار مشتمل بر فضاهای آموزشی، فرهنگی، اداری، نمایشگاهی و خدماتی است.

,

در 21 خردادماه سال جاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز ضمن اشاره به این که ساخت تالار مرکزی سمنان مطالبه ویژه مردم است، گفت که نباید اجازه داده شود تا اعتبار این طرح همانند سال‌های گذشته به دیگر استان‌های کشور برود. فخری تصریح کرده بود که مشکل زمین لازم برای احداث تالار حل شده و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به پیگیری ساخت تالار مرکزی سمنان است.

,

فخری: مردم نباید تاوان کم‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی را بدهند

, فخری: مردم نباید تاوان کم‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی را بدهند,

حدود دو هفته بعد در سوم تیرماه سال جاری، فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بار دیگر در نشست پیگیری پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهوری، ضمن اشاره به تطویل در احداث تالار مرکزی سمنان تأکید کرد که مردم نباید تاوان کم‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات را بدهند.

,

مردم نیز با معاون استاندار هم‌داستان‌اند؛ آن‌ها هم معتقدند که نباید تاوان کم‌کاری مسئولان اجرایی را پس بدهند. پرسش مردم این است که موعد «اقدام عملی» برای احداث تالار چه زمانی فرامی‌رسد؟

,

پاسخ عملی مسئولان به این پرسش می‌تواند امیدبخش باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه