اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقامت بسیج نیشابور خبر داد؛

توزیع 9 سری جهیزیه در روز میلاد امام رضا(ع)

توزیع 9 سری جهیزیه در روز میلاد امام رضا(ع)
حسینی گفت: 9 سری جهیزیه به همراه دو هزار بسته کمک معیشتی در روز میلاد امام رضا (ع) در نیشابور توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور صبح امروز در مراسم توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در مسجد امام حسین (ع) نیشابور گفت: جشن اصلی ما برای امام رضا (ع) امثال توزیع این کارها است. امامان ما به رأفت مشهور هستند و این کارهای آن‌ها را خوشحال می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: احیاء امر امامت هم همین امر است، که در ایام میلاد امام رضا ( ع) در شهر نیشابور که قدمگاه پرافتخار حضرت رضا ( ع) است این اقدامات ارزنده اجرا شود، البته همه می‌دانند که سال‌هاست نیشابوریان با برکات سفر امام هشتم به نیشابور آشنا هستند.

,

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: ۴۹ هزار بسته کمک معیشتی در نیشابور توزیع‌شده است، آفرین به بسیجیان و هیئت امناء مساجد ما که توانستند با ایستادگی و وحدت این کار بزرگ را انجام دادند.

,

سید علی‌اکبر حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: تا این لحظه ۴۹ هزار سبد غذایی در نیشابور توزیع‌شده است و امروز ۵۰۰ سبد توزیع می‌شود و طی دو روز گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) هزار و 500 بسته نیز توزیع‌شده است و پیش‌بینی کرده‌ایم در عید قربان، غدیر و دهه اول محرم مراحل بعدی توزیع اقلام صورت پذیرد.

,

وی افزود: دهه آخر صفر نیز در برنامه‌های بعدی ما برای تهیه و توزیع اقلام مصرفی مردم نیازمند هست.

,

حسینی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که کمک‌های خود را داشته باشند تا بتوانیم مرحله دوم توزیع اقلام به ۵۰ هزار نیازمند را در عید قربان آغاز کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: همچنین امروز 9 سری جهیزیه توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت امین‌الله حوزه حضرت مریم سلام علیها و خیریه حضرت نرجس خاتون توزیع شد.

,

وی ادامه داد: ارزش هر سری جهیزیه 60 میلیون ریال است و به افراد نیازمند محدوده همان پایگاه بسیج توزیع شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تأکید کرد: ماه گذشته نیز 121 سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور و سپاه امام رضا (ع) تهیه و توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه