اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

فشارهای ناشی از گرانی باید از روی مردم برداشته شود

فشارهای ناشی از گرانی باید از روی مردم برداشته شود
امام جمعه ایلام با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور که قشر متوسط جامعه را هم فقیر کرده، ناشی از ضعف مدیریت است زیرا تحریمهای دشمن دیگر نمی تواند نقش بازدارندگی برای ملت سرافراز ایران ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین"الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در برنامه کلام نور با تأکید بر توان مدیریتی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، نسبت به حفظ منافع مسلمانان و آگاهی از توطئه دشمنان و برملا کردن نقشه های شوم آنان خاطر نشان کرد:  دشمن اذعان دارد مدیریت رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی در جهان ستودنی است.
 حجت الاسلام کریمی تبار افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه مسیر را نشان داده و نشان می دهند، هر جا به حکمت های ارزشمند این ولی الهی گوش فرا دادیم درست پیش رفتیم و هر جا تمرد صورت گرفت کشور دچار آسیب شد.
 با این حال، در داخل کشور بعضی ها سعی بر این دارند که با تحریف واقعیت نقاط ضعف ناشی از عملکرد منفی جناح خود را به رهبر فرزانه منصوب کنند، در صورتی که  انتظار میرود این نامه های سرگشاده را خطاب به پیمان شکنان جهانی و دشمنان اسلام و مسلمین بنویسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
,
,

وی با بیان اینکه بر خلاف تصور بعضی ها آمریکا دیگر ابر قدرت جهان نیست، اظهار  داشت: هنوزکسانی هستند که به آمریکا اعتماد دارند و سعی می کنند  با این جنایتکار وارد مذاکره شوند، و ضعفهای ناشی از تفکرغلط جناحی،  عملکرد ضعیف و وعده‌های بر زمین مانده از طریق دشمن حل کنند.

,

امام جمعه ایلام با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور که قشر متوسط جامعه را هم فقیر کرده، ناشی از ضعف مدیریت است زیرا تحریمهای دشمن دیگر نمی تواند نقش بازدارندگی برای ملت سرافراز ایران ایفا کند.

,

ایشان تصریح کرد: در گرانیهای اخیر دستهای مرموز و خائنانه ای در کار است، وگرنه پس از شکستن تحریم‌ها با صادر کردن بنزین به حیاط خلوت آمریکا، هیچ دلیلی برای افزایش گرانی های اخیر وجود ندارد، لذا نیاز است  وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه به صورت جهادی به این  مسائل ورود کنند و با خاطیان و خائنان برخورد قانونی کنند.

,

امام جمعه ایلام در ادامه گفت : من با کمال تواضع دستان این مردم را می بوسم که به حرمت اسلام ، ائمه اطهار، ورهبر عزیزمان تمام سختیهای را تحمل می کند .
اما لازم است کسانی که تا دیروز شعار می دادند و قدرت را در دست گرفتند حالابیایند، پاسخگوی مردم باشند

,
,

حجت الاسلام کریمی تبار  در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه: وظیفه اصلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تدوین قانون و نظارت بر حسن اجرای آن است، عنوان کرد: برای حل مشکل گرانی و تورم کمر شکن نقش آفرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین یا استیضاح مجریان ناکارآمد ضرورت دارد.
ورود هر چه سریع تر مجلس به این مهم، موجب سامان دهی آشفته بازار کنونی و امیدوار شدن مردم به منتخبان خود است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه