اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

تنها گزینه پیش روی عربستان، پایان جنگ و محاصره یمن است/ رسوایی ماهیت سازمان ملل؛ با عدم اقدام مؤثر در قبال جنگ یمن

تنها گزینه پیش روی عربستان، پایان جنگ و محاصره یمن است/ رسوایی ماهیت سازمان ملل؛ با عدم اقدام مؤثر در قبال جنگ یمن
قنادباشی گفت: اطلاعیه جنبش انصارالله تأکید می‌کند که تنها گزینه‌ای که پیش روی عربستان وجود دارد پایان محاصره و جنگ است و آنان هر چه تلاش کنند به دست نخواهند آورد همان گونه که این عربستان طی پنج سال گذشته هیچی دستاوردی جز تضعیف نیروها و اثبات ضعف و ناتوانی خود به دست نیاورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اعلام مواضع جدید یمن گفت: جنبش انصارالله یمن با این موضع به مقامات سعودی گوش زد می کند که چنانچه حملات وحشیانه و جنون آمیز خود را به مناطق مسکونی یمن ادامه دهند و اگر نیروهای آمریکایی به آنها در بمباران یمن مشارکت داشته باشد از گزینه های خود به منظور پاسخگویی به این عملیات استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه جنبش انصارالله یمن با این مواضع اعلام می کند که نه تنها توانایی هایشان کاهش پیدا نکرده بلکه به رغم محاصره افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: انصارالله یمن عنوان کرده است که راه هایی به منظور رفع کمبود مواد غذایی، دارویی و تجهیزات تسلیحاتی پیدا کرده است تا توانمندی های داخلی جبران شود.

,

وی ادامه داد: جنبش انصارالله یمن بیان کرده است که گزینه های ناگفته و اعلام نشده ای را به منظور ضربه زدن در برابر حملات دشمن در اختیار دارد و چنانچه عربستان به تشویق آمریکا و رژیم صهیونیستی به حملات ادامه دهد؛ آنان گزینه های تازه ای را استفاده می کنند؛ چرا که عربستان نسبت به اینگونه تهدیدات آسیب پذیر است.

,

قنادباشی با اشاره به مطلب فوق افزود: در عربستان هیچ نقطه امنی بنا به تجربه وجود ندارد کما اینکه در هفته گذشته پایتخت عربستان و نقاط اصلی و نظامی این کشور مورد حمله انصارالله یمن قرار گرفت.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه با تأکید بر اینکه یمنی ها ثابت کرده اند که از قدرت موشکی و پهبادی برخوردار هستند که می توانند شاهرگ حیاتی عربستان را مورد حمله قرار دهند، ابراز کرد: به رغم آنکه در جنگ ها باید تحریم تسلیحاتی نسبت به کشور متجاوز اعمال شود؛ اما مشاهده می کنیم که تمامی کشورهای غربی با رسوایی فضاحت باری بیشترین محموله های تسلیحاتی را به عربستان ارسال می کنند.

,

وی بیان کرد: محموله های ارسال شده توسط کشورهای غربی موجب به شهادت رسیدن هزاران نفر و مجروح شدن عده بسیار زیادی از غیر نظامیان، کودکان و زنان شده است.

,

قنادباشی اظهار کرد: آنچه که در شرایط فعلی اتفاق می افتد متأسفانه موجب رسوایی و افشای ماهیت سازمان ملل شده چرا که سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی هیچ اقدام موثری به منظور جلوگیری از جنگ انجام نداده اند.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعیه جنبش انصارالله تأکید می کند که تنها گزینه ای که پیش رو عربستان وجود دارد پایان محاصره و جنگ است و آنان هر چه تلاش کنند به دست نخواهند آورد همان گونه که این عربستان طی پنج سال گذشته هیچی دستاوردی جز تضغیف نیروها و اثبات ضعف و ناتوانی خود به دست نیاورده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه