اخبار داغ

۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان اصفهان باقی مانده است/ ایجاد مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان از اولویت‌های نائین

۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان اصفهان باقی مانده است/ ایجاد مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان از اولویت‌های نائین
سرپرست ورزش و جوانان استان گفت: در استان اصفهان پروژه‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان بیش از ۲۲۰ مورد بوده است که نیمی از آنها به اتمام رسیده و ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام هنوز در سطح استان اصفهان باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ الهام آزاد صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، برگزارشد، گفت: ایجاد باغ بانوان واختصاص قسمتی از مجموعه ورزشی تختی نایین به بانوان از جمله اولویت‌های این شهرستان است که امیدواریم هر چه سریعتر با مشارکت شهرداری و حمایت‌های فرمانداری شهرستان نایین و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان این امر محقق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بر نقش ورزش در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد تاکید و عنوان کرد: باید ورزش همگانی را در دو شهرستان گسترش دهیم و زمینه‌های گرایش مردم به ورزش همگانی را فراهم کنیم که در این زیمنه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و ادارات شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک نیز نقش مهمی را بر عهده دارند.

,

به گفته وی تسهیل در زمینه جوانان به ویژه در امور اشتغال و ازدواج از جمله مواردی است که اداره‌کل ورزش و جوانان باید ورود کند.

,

ضرورت تسهیل در اشتغال و ازدواج جوانان

, ضرورت تسهیل در اشتغال و ازدواج جوانان, ضرورت تسهیل در اشتغال و ازدواج جوانان,

محمدحسین نصرتی فرماندار شهرستان نائین نیز در این جلسه عنوان کرد: برخی از پروژه‌های ورزشی در شهرستان نایین بیش از ۱۰ سال است که نیمه کاره رها شده است، البته بودجه‌های قطره‌چکانی به این پروژه‌ها تزریق شده اما برای تکمیل آن نیاز به بودجه های ملی است.

,

وی با بیان اینکه برخی از منابع در اختیار وزرا است، گفت: امیدوارم در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نایین از جمله سالن ورزشی روستای چوپانان، سالن ورزشی روستای هماباد و دیوارکشی محوطه های ورزشی محله محمدیه و شهر بافران و برخی روستاهای شهرستان بتوانیم با پیگیری‌های نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گام‌های مثبتی برداریم. تسهیل در امور جوانان به ویژه در امور اشتغال و ازدواج نیز از دیگر مواردی است که اداره ورزش و جوانان باید در این حوزه نیز ورود پیدا کند.

,

فرماندار شهرستان نایین همچنین عنوان کرد: ۲۳ هیئت ورزشی در شهرستان وجود دارد که باید این هیئت های ورزشی که اکثراً نیمه فعال و غیرفعال هستند مورد بازبینی قرار گرفته و فعال شوند.

,

طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در بخشی از این جلسه عنوان کرد: از دیروز تاکنون به دعوت سرکار خانم آزاد در دو شهرستان نایین و خور و بیابانک حضور یافتیم و از کلیه پروژه ها و پتانسیل ها و مجموعه های ورزشی این شهرستان بازدید نمودیم. با توجه به اینکه سرکار خانم آزاد نیز بسیار پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می باشند رویکرد اداره کل در همین راستا سفر به حوزه انتخابیه ایشان و بررسی و بازدید میدانی و ارزیابی از پروژه‌های شهرستان نایین و شهرستان خوروبیابانک بوده است.

,

طباطبایی افزود در استان اصفهان پروژه‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان بیش از ۲۲۰ مورد بوده است که نیمی از آنها به اتمام رسیده است که البته دارای دیون است و ۱۱۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان اصفهان باقی مانده که اعتبارات در اختیار اداره کل ورزش و جوانان نیز محدود است.

,

وی اظهار کرد: امیدواریم با عنایت فرماندار محترم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اختصاص اعتبار مناسب ما نیز با تخصیص اعتبار بتوانیم دغدغه نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک و فرماندار معزز شهرستان نایین در اتمام پروژه های نیمه تمام را مرتفع کنیم.

,

طباطبایی در خصوص هیئت های ورزشی شهرستان نیز عنوان کرد: روسای هیئت ها باید بر اساس تخصص انتخاب شوند و باید هیئت های غیر فعال را مورد بررسی قرار داد و با آنها جلسه گذاشت و از نظر زیرساختی و آموزشی ضمن یاری آنها مجددا این هیئت ها را فعال نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه