اخبار داغ

از سوی مسئول بسیج جامعه زنان زنجان؛

برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در زنجان تشریح شد

برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در زنجان تشریح شد
لیلا رمضانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان برنامه‌های هفته عفاف و حجاب را از 21 تا 27 تیرماه سال جاری را در زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی در استان زنجان از سوی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,
وی گفت: در قالب برگزاری نمایشگاه‌های لباس با مُد اسلامی در حوزه مباحث عفاف و حجاب و تحلیل در این مورد، تبیین الگوی سوم زن مسلمان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام می‌شود.
,
 
,
این مسئول از صدور بیانیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبرداد و گفت: معرفی شهید شاخص سال بانوان از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب، افزود: معرفی بانوان محجبه، موفق و متعهد برای جریان سازی در از دیگر برنامه‌های این هفته است.
,
 
,
رمضانی از فعالیت گسترده در فضای مجازی و کمک به انتشار محتوا خبرداد و گفت: استفاده از بستر فضا مجازی برای تبیین الگوی سوم زن مسلمان و پاسخ به شبهات عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
,
 
,
وی با اشاره به ارائه محتوای غنی و به روز به بسیج جامعه زنان برای استفاده از در فضای مجازی طریق رابطین و اساتید، تصریح کرد: مسابقه در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در صدا و سیمای مرکز زنجان در این هفته اجرایی می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی و شهری با موضوع معرفی الگوی سوم زن مسلمان و معرفی شهید شاخص سال - صدیقه رودباری – به مناسبت هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی شده است.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده همگان بوده و این هفته فرصت مغتنمی برای توجه به این فرهنگ است که رسانه‌ها نقش تاثیرگذارتری در این زمینه دارند.
,
 
,
رمضانی بیان داشت: معرفی الگوی سوم زن مسلمان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این هفته محسوب می‌شود تا بانوان با الگوگیری از این الگوی سوم بتوانند نقش‌های متعدد خود را در خانواده و جامعه ایفا کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه