اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد:

1800 واحد صنفی در شهرستان خلیل آباد فعال است/ بحران کرونا به اصناف خلیل آباد زیان زیادی وارد کرد

1800 واحد صنفی در شهرستان خلیل آباد فعال است/ بحران کرونا به اصناف خلیل آباد زیان زیادی وارد کرد
مسروری با بیان اینکه خلیل آباد با 1800 واحد صنفی جزو شهرستان‌هایی هستیم که تعداد واحدهای صنفی نسبت به شهرستان‌های دیگر کمتر است، گفت: اصناف شهرستان خلیل آباد از وجود ویروس کرونا خیلی متضرر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: خلیل آباد با 1800 واحد صنفی جزو شهرستان هایی هستیم که تعداد واحدهای صنفی نسبت به شهرستان های دیگر کمتر است ولی با توجه به فاصله کمی که با شهرستان کاشمر داریم خیلی از اصناف شهرستان گلایه مند خرید همشهریان از اصناف شهرستان همجوار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اصناف شهرستان خلیل آباد از وجود ویروس کرونا خیلی متضرر شدند، خاطرنشان کرد: دولت نیز برنامه ریزی هایی برای ارائه تسهیلات با ثبت نام در سامانه کارا داشته و امیدواریم اصناف بتوانند از تسهیلات کم بهره برخوردار شوند، هر چند که خیلی از بانک ها و کمیته امداد به عنوان معین اقتصادی کمک های شایانی به اصناف شهرستان داشتند.

,

رئیس صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد با تاکید بر اینکه امیدواریم صنعت و معدن به عنوان محرک اقتصادی در سال جهش تولید بتواند شعار سال را محقق کند، تصریح کرد: حوزه صنعت و معدن به سمت و سویی می رود که وابستگی به نفت را کاهش دهد و این بحث را در شهرستان خلیل آباد اجرایی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه فرمانداری خلیل آباد یک روز را به عنوان یکشنبه های تولید نامگذاری کرده است که جای تقدیر دارد، اذعان کرد: تشدید در بازرسی ها و نظارت ها از جمله اقدامات حوزه صنفی اداره صنعت، معدن و تجارت در این ایام خواهد بود.

,

مسروری با اشاره به اینکه بحث گرانی و گران فروشی را باید از یکدیگر جدا بدانیم، عنوان کرد: با توجه به افزایش تحریم ها و نرخ دلار و ارز امیدواریم بتوانیم کنترل محسوسی را در بحث قیمت ها در بازار داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه