اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور متلاشی شد

باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور متلاشی شد
سردار محمد قنبری از متلاشی شدن باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور در سیستان و بلوچستان و دستگیری متهم به قتل جوان سراوانی در یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور را متلاشی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


 وی افزود: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، ضمن توقیف 2 دستگاه وانت 2 تن و 22 کیلو و 700 گرم تریاک ،223 کیلو و 435 گرم حشیش و 4 قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از اعضای این باند مسلحانه قاچاق کشف شد.

,
,


این مقام ارشد نظامی در ادامه از دستگیری متهم به قتل جوان سراوانی خبر داد و اذعان کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان، متهم به قتل جوان 23 ساله که در تاریخ 21 اردیبهشت ماه امسال به طرز مشکوکی در شهرستان سراوان مفقود شده بود در کمتر از 50 روز شناسایی و در عملیاتی ضربتی با نیابت قضائی در خیابان پاسداران شهر یزد دستگیر شد.

قنبری ادامه داد: در تحقیقات از متهم به قتل این پرونده مشخص شد، این فرد به علت اختلافات قبلی با مقتول، او را پس از کشاندن به ارتفاعات منطقه "مک سوخته" شهرستان سراوان با یک قبضه سلاح کلاش به قتل رسانده است.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه