اخبار داغ

اتمامِ حجت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ادارات و مردم؛

پروتکل‌ها رعایت نشود آمار قربانیان سه‌رقمی می‌شود/ برگزاری هر مراسم؛ منوط به مجوز علوم پزشکی

پروتکل‌ها رعایت نشود آمار قربانیان سه‌رقمی می‌شود/ برگزاری هر مراسم؛ منوط به مجوز علوم پزشکی
حسین کلانتری تصریح کرد: اگر کسانی در مراسمات عروسی و عزا رعایت نکردند در روز های بعد از مراسم به مراجع قضایی معرفی کنید، اگر افراد مبتلا شوند و بیمارستان ها پر شود اگر حتی عروس و داماد باشد بدون تعارف با آنها برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا که پیش از ظهر امروز در سالن دولت برگزار شد با بیان این که کسانی که تست آنها  مثبت است باید مرحله قرنطینه شوند گفت: در غیر این صورت باید اقدام قانونی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسین کلانتری تاکید کرد: استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است، اگر‌کارمندی مراجعه کننده ای را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مانند ماسک   پذیرفت مسوول است و باید پاسخگو باشد، در این شرایط مسوولیت پذیری مسوولان مشخص خواهد شد، بنابراین مدیران دستگاه ها در مرکز استان و شهرستان مسوول اجرای طرح اجباری ماسک هستند.

,

کلانتری با اشاره به لزوم و اجبار به استفاده از ماسک گفت:مراکز جمعیتی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند بسته شوند.

,

وی افزود: اگر کسانی در مراسمات عروسی و عزا رعایت نکردند در روز های بعد از مراسم به مراجع قضایی معرفی کنید، اگر افراد مبتلا شوند و بیمارستان ها پر شود اگر حتی عروس و داماد باشد بدون تعارف با آنها برخورد می شود.

,

کلانتری تاکید کرد: هرکس مراقبت و پروتکل ها را در ادارات رعایت نکرد مسوولان خدمات ندهند، این موضوع شامل همه ارگان ها و نهاد ها خواهد بود.

,

وی افزود: خواست قلبی ما نیست که کسی دادگاهی شود اما ما مسوول هستیم با کسانی که تذکرات مختلف را رعایت نمی کنند برخورد شود.

,

کلانتری در خصوص درگیری در یکی از تلارهای یاسوج گفت: گفت: هم اکنون نامه برخورد با این تالار نوشته شود.

,

وی خطاب به شهردار گفت: نه تنها آبشار تعطیل نیست بلکه قلیان می کشند، پارک ها را بازدید کردیم باز هستند.

,

وی افزود: از نیازهای شهرداری آگاهی داریم و بالای ۴ میلیارد کمک کردیم، مغازه های آبشار درآمد چندانی ندارند باید تصمیمات لازم درخصوص آنها اتخاذ شود.

,

 استاندار با تاکید بر اینکه از حضور در اجتماعات پرهیز کنید، بیان داشت: در هر شهرستان فرمانداران دستگاهی را که هماهنگ نمی شوند اعلام کنند.

,

کلانتری افزود: اگر پروتکل ها رعایت نشود تلفات کرونا سه رقمی خواهد شد، زیرا امکانات و تجهیزات محدود است.

استاندار گفت: فرمانداران باید بحث جمع آوری اسکان ها و  چادرها را پیگری کنند و بررسی هرگونه مراسم منوط به مجوز علوم پزشکی است.

,
,
,

وی افزود: درخواست داریم باتوجه به ضررهای فراوان قلیان در شرایط کرونا هر چه سریعتر  جمع آوری شود.

استاندار افزود: دوران کرونا به پایان خواهد رسید و اگر کسی کوتاهی که منجر به از دست رفتن جان انسانی شود انجام دهد، در پیشگاه خداوند مسئول است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه