اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله:

پروژه زورخانه کلاله تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/اولویت دولت پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است

پروژه زورخانه کلاله تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/اولویت دولت پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است
رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله در خصوص پروژه ناتمام زورخانه شهرستان کلاله که سالهاست به حال خود رها شده؛ گفت: پیشرفت این پروژه 10 درصد بود و نیاز به تخصیص اعتبارات ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، اگر اهل بازار هفتگی کلاله(یک شنبه بازار)، اگر اهل  ورزش یا یکی از ساکنین شهرک امام علی(ع) حتی اگر اهل پیاده روی و ورزشهای سبک هم باشید؛ حتما گذرتان به پارک شهر و دیدن مناظر اطراف آن خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در کنار سالن ورزشی کوثر از طرف یک شنبه بازار، محوطه ای باز است که امروزه  بیشتر آن را علفهای هرز گرفته ولی اگر کمی دقت کنید، هنوز می شود میله گردهایی را در بین علفهای هرز آن مشاهده کرد که نشان دهنده ساخت و سازی قدیمی در آن محل می باشد.

,

این  سازه های آهنی که در زمان خود از بیت المال برای آن هزینه شده به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله، سازه های ساخت سالن زورخانه  شهرستان کلاله است!
سالنی که به هنگام کلنگ زنی آن حتما مسئولینی از استان و شهرستان حضور داشته اند و حتما هم به هنگام آن شور و ذوقی در بین علاقه مندان به این ورزش باستانی در شهرستان ایجاد شده است.

,
,

, ,

شاید 8 و یا 9 سال، کمتر یا بیشتر از زمان آغاز به کار ساخت این پروژه می گذرد؛ یعنی اگر نوجوانی در آن  زمان 10 ساله بوده؛ حالا او 18 یا 19 سال سن دارد و البته هنوز منتظر افتتاح این سالن ورزشی!.
داود عوض زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله در این خصوص به خبرنگار ما، گفت: پروژه (مورد نظر) پروژه زورخانه هست که ۱۰ درصد کار شده و باتوجه به این که پروژه ملی است؛ باید منابع مالی آن هم از وزارت تخصیص داده شود.

,
,

وی ادامه داد: البته جهت تخصیص منابع نیاز به پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان و نماینده محترم مجلس از وزارت ورزش می باشد.

,

عوض زاده در خصوص آینده این پروژه هم گفت: در حال حاضر پروژه های بالای ۶۰ و ۷۰ درصد در اولویت کار دولت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه