اخبار داغ

مجری شهرک تحقیقاتی کاوش در هشتگرد مطرح کرد؛

لزوم برخورداری شهرک 100 هکتاری کاوش از معافیت مالیاتی

لزوم برخورداری شهرک 100 هکتاری کاوش از معافیت مالیاتی
مهرداد مظفری گفت: کاوش مرکز رشدی برای ورود به واحدهای صنعتی بزرگ است و با توجه به منابع آبی و دسترسی خوبی که در اختیار دارد، بهترین مکان برای استقرار واحدهای دانش بنیان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مجری شهرک تحقیقاتی کاوش امروز شنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از این مرکز، در جمع خبرنگاران گفت: این شهرک 100 هکتاری در فاصله 50 کیلومتری از تهران قرار دارد و زمینه ای برای استقرار شرکت های دانش بنیان فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد مظفری با اشاره به اینکه شرکت های شهرک کاوش در تولید نمونه های نیمه صنعتی نقش دارند، افزود: کاوش مرکز رشدی برای ورود به واحدهای صنعتی بزرگ است و با توجه به منابع آبی و دسترسی خوبی که در اختیار دارد، بهترین مکان برای استقرار واحدهای دانش بنیان خواهد بود.
,
 
,
وی به وجود 14 سوله در مرکز مذکور با پیشرفت 99 درصدی اشاره کرد و اظهار داشت: تفاوت ما با شهرک های صنعتی این است که آنها زیر ساخت های لازم را دارند و از اکوسیستم نوآوری و فناوری اعم از تامین مالی، بیمه، حمایت دولت و معافیت های مالیاتی برخوردار هستند در نتیجه ما هم نیازمند بهره مندی از معافیت های مالیاتی همانند مجموعه های آزاد هستیم.


انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه