اخبار داغ

کسبه جمعه‌بازار شهر یاسوج عنوان کردند؛

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا/ در تجمعات بازار فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود+تصاویر و فیلم

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا/ در تجمعات بازار فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود+تصاویر و فیلم
اهالی جمعه بازار شهر یاسوج خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تجمعات این بازار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ جمعه بازار شهر یاسوج یکی از مکان های پرتجمع برای خرید اجناس و کالاهای مختلف شهروندان در این شهر است، که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند یکی از مکان های پرخطر برای ابتلا به بیماری کرونا باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه گزارشی از جمعه بازار شهر یاسوج آمده است، که در زیر می خوانید:

,

, ,

یکی از کسبه جمعه بازار شهر یاسوج گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در حال گسترش است،  تلاش داریم با استفاده از ماسک، دستکش، و رعایت پروتکل های بهداشتی جهت سلامتی خود، خانواده و همچنین شهروندان گام برداریم.

,

وی تاکید کرد: بعد از اینکه از طریق رسانه ها متوجه شدم وضعیت استان های همجوار مانند خوزستان به دلیل بیماری کرونا قرمز شده است، مشتریانی که برای خرید از این استان ها مراجعه کرده بودند، برای رعایت مسائل بهداشتی اجازه ورد به مغازه را به آنها ندادم زیرا از وضعیت سلامتی آنها آگاهی نداشتم.

,

این شهروند بازاری گفت: مسوولان باید با توجه به روند افزایش بیماری کرونا در استان سعی در ایجاد محدودیت خصوصا، برای مسافران از استان های دچار وضعیت قرمز داشته باشند.

,

, ,

شهروند دیگری از کسبه جمعه بازار گفت: برای سلامتی خود و مردم،  بازار را از تاریخ 18 اسفند ماه تا 5 اردیبهشت  تعطیل کردیم، از مردم تصاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

,

وی افزود: مردم باید برای کادر درمانی، پرستاران و کسانی که مشغول مبارزه با بیمار کرونا هستند دلسوزی کرده و پروتکل ها را رعایت کرده و  شرایط سخت را در نظر بگیرند.

,

این شهروند بازاری تاکید کرد: بنده از مواد ضد عفونی، دستکش استفاده می کنم، و از خریداران تقاضا دارم با توجه به اینکه داروی این بیماری ساخته نشده است، نکات بهداشتی را برای ورود به جمعه بازار رعایت کنند.

,

از دیگر افراد فروشنده در جمعه بازار شهر یاسوج عنوان کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا، از شهروندان خواستارم در هنگام مراجعه به این مکان از ماسک و دستکش استفاده کنند، تا خطر بیماری کرونا تا حد امکان رفع شود.

,

, ,

وی گفت: بنده در حد توان از طریق استفاده از ماسک، ضدعفونی کارت های خرید، و توصیه به مشتریان برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی گام بر می دارم.

,

شخص دیگری از اهالی جمعه بازار بیان داشت: بیماری کرونا واگیردار دار است بنابراین  کسانی که مراجعه می کنند و همچنین همکاران در این بازار باید از ماسک، دستکش برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری استفاده کنند.

,

, ,

این شهروند  هم استانی تاکید کرد: وقتی کسب و کار اهالی بازار با ازدحام مواجه شد، به خریداران برای سلامتی آنها در خصوص رعایت فاصله گزاری اجتماعی تذکر دهند، از طرفی اهالی جمعه بازار باید کد بهداشتی، وسایل بهداشتی داشته باشند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه