اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اعلام کرد؛

تشکیل ۱۱۱۰ پرونده تخلف صنفی در بهار/لزوم ارزیابی رفتار متخلفان پس از صدور محکومیت

تشکیل ۱۱۱۰ پرونده تخلف صنفی در بهار/لزوم ارزیابی رفتار متخلفان پس از صدور محکومیت
سیدالموسوی گفت: هزار و 110 پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا، بهداشت و درمان طی سه ماه بهار امسال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند که پس از رسیدگی برای آنها محکومیت صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد سید الموسوی، مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در سه ماهه نخست بهار امسال هزار و 110 پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان به منظور بررسی و رسیدگی به آنها به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سید الموسوی گفت: از این تعداد پرونده تخلف صنفی ارسال شده به تعزیرات حکومتی استان 964 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، 77 پرونده در زمینه قاچاق کالا و 101 پرونده نیز در حوزه بهداشت و درمان بوده اند.

,

وی یادآور شد: گران فروشی، عدم درج قیمت کالا همچنین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهمترین و بیشترین فراونی تخلف پرونده های ارسالی بهار 99 به تعزیرات حکومتی استان بوده اند.

,

وی افزود: در بهار امسال 382 پرونده در زمینه عدم درج قیمت، 214 پرونده در زمینه گران فروشی کالا و 168 پرونده نیز در زمینه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شدند.

,

در عین حال، این مسئول اعلام کرد: به طور کلی بابت تمامی پرونده های تخلف ارسال شده به تعزیرات حکومتی استان در بهار 99، 15 میلیارد و 367 میلیون و 163 هزار ریال محکومیت جزای نقدی برای متخلفان این پرونده ها صادر شده اند.

,

وی در ادامه به بهار سال 98 نیز اشاره کرد و گفت: طی سه ماه نخست سال گذشته هزار و 111 فقره پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان در تعزیرات حکومتی استان به منظور رسیدگی به آنها تشکیل شدند.

,

وی بیان کرد: در بهار سال گذشته 932 فقره پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، 78 پرونده در حوزه قاچاق کالا و 69 فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان بوده اند.

,

سید الموسوی افزود: در بهار 98 بابت این تعداد پرونده تخلف صنفی 46 میلیارد و 849 میلیون و 25 هزار ریال محکومیت جزای نقدی صادر شده بود.

,

در عین حال، وی خاطر نشان کرد: در سال 98، 11 پرونده در زمینه شکایت از پزشکانی که وجوه مازاد بر تعرفه از بیماران به منظور ارائه خدمات دریافت کرده بودند تا عمل جراحی را انجام دهند، تشکیل شد که برای آنها 485 میلیون ریال جزای نقدی، اعاده حقوق اضافه دریافت شده، توبیخ و درج تخلف در پرونده آنها صادر شد.

,

وی همچنین افزود: در سال گذشته چهار پرونده در زمینه ایجاد موسسات پزشکی غیر مجاز توسط افراد غیر صلاحیت دار تشکیل شدند که برای دو موسسه رای بر تعطیلی موسسه، ضبط یکسری از ملزومات آنها و پرداخت 30 میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی به تشکیل 17 پرونده گران فروشی دارو برای تعدادی از داروخانه های استان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: برای متخلفان این پرونده ها پرداخت 50 میلیون و 600 هزار ریال محکومیت جزای نقدی صادر شد.

,

وی یادآور شد: یک فقره پرونده قاچاق دارو با محکومیت 20 میلیون و 662 هزار ریال و دو پرونده نیز در زمینه ترک مسئول فنی از مرکز درمانی در هنگام ارائه خدمات در استان طی سال گذشته تشکیل شدند.

,

وی در ادامه به ارائه طرح پیشنهادی این اداره کل به سازمان صمت استان مبنی بر تشکیل یک تیم بازرسی به منظور اصلاح رفتار متخلفان سه حوزه اشاره شده در استان پس از صدور رای محکومیت ها اشاره کرد و گفت: ضروری است که پس از صدور رای، عملکرد متخلفان سه حوزه یاد شده ارزیابی و بررسی شوند تا مرتکب رفتار اشتباه گذشته خود نشوند.

,

سید الموسوی در خاتمه یادآور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان از طریق سامانه 135 آماده دریافت شکایت های مردمی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا همچنین بهداشت و درمان به منظور رسیدگی به شکایات آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه