اخبار داغ

در پی اظهارات اخیر معاون شهردار قم صورت گرفت؛

درخواست ساکنان جمکران برای مناظره با معاون شهردار قم

درخواست ساکنان جمکران برای مناظره با معاون شهردار قم
در پی اظهارات اخیر غلامرضاجانقربان معاون شهردار مبنی بر انجام خدمت‌رسانی به منطقه جمکران، ساکنان جمکران برای مناظره با معاون شهردار قم اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا ،در پی اظهارات اخیر غلامرضاجانقربان معاون شهردار مبنی بر انجام خدمت‌رسانی به منطقه جمکران، ساکنان جمکران برای مناظره با معاون شهردار قم اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 گلایه‌ها و انتقادات ساکنان جمکران از عدم رسیدگی به مشکلات آن‌ها به‌خصوص در حوزه خدمات شهری هرروز رنگ و بوی جدیدی به خودش می‌گیرد.

,

بعد از انتشار گزارش‌هایی از عدم رسیدگی نهادهای مربوطه و خدمت رسان به ساکنان این منطقه برخی از سازمان‌ها مانند اداره برق با حضور در منطقه ضمن بررسی موضوع، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات منطقه را شروع کردند.

,

در این میان اظهارات غلامرضاجانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم که در پاسخ به سؤالی در خصوص مشکلات منطقه جمکران - گفته بود: " در روستاهای جمکران حدود 13 هزار نفر سکونت دارند که امروز جزء بافت شهر محسوب می‌شوند و از شهرداری خدمات دریافت می‌کنند و حتی شهرداری برای آن‌ها پروانه هم صادر می‌کند." – با واکنش ساکنان منطقه جمکران روبرو شد به‌طوری‌که اهالی این منطقه با ارسال درخواستی خواستار مناظره با معاون شهردار شدند.

,

در متن ارسالی ساکنان این منطقه آمده است: اگر امکانش هست اعلام بفرمایید بنده و اهالی آماده مناظره با ایشان و دیدن اقدامات ایشان در جمکران هستیم، اعلام بفرمائید مسجد جمکران و اطرافش با بافت داخل روستا مجزا هستند.

,

هرچند که باوجود درخواست‌های مکرر خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا شهردار منطقه 5 حاضر به گفتگو نشده است اما انتظار می‌رود معاون شهردار با این خواسته ساکنان این منطقه موافقت کرده و از نزدیک در جریان کار قرار بگیرد و حرف‌های را به زبان نیاورد که با واقعیت‌های موجود مطابقت نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه