اخبار داغ

مسئول هیئت الزهرا(س) قزوین:

هزار بسته فرهنگی در میلاد امام رضا(ع) توزیع شد/ هدف‌گذاری توزیع ۲هزار بسته در عید غدیر

هزار بسته فرهنگی در میلاد امام رضا(ع) توزیع شد/ هدف‌گذاری توزیع ۲هزار بسته در عید غدیر
محمد خلیلی مسئول هیئت الزهرا(س) قزوین گفت: هدف‌گذاری بعدی ما برای عید غدیر است که حدود دو هزار بسته را در بین مردم توزیع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی توسط جمعیت هیئت‌الزهرا(س) قزوین اظهار کرد: این حرکت را با توزیع ۱۵۰ بسته در میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز کردیم و به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) حدود ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، ماسک و ژل ضدعفونی و ۵۰۰ بسته فرهنگی شامل تابلوعکس، جزوه، کتاب و نبات و نمک حضرتی و ۵۰۰ عدد گلدان را توزیع کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ۵۰۰ بسته از این هزار بسته را در بین نیازمندان توزیع کردیم و مابقی هم در بین منازل مردم عادی اهداء شد؛ این حرکت با هدف پررنگ کردن جشن‌های اهل بیت(ع) باتوجه به محدودیت‌های موجود که به واسطه شیوع بیماری کرونا بسیاری از مراسم‌ها لغو شده است، نیز اتفاق افتاد.

,

مسئول هیئت الزهرا(س) قزوین ادامه داد: همچنین باتوجه به سایتی که داریم، یک مسابقه کتابخوانی هم داشتیم که به نفرات برگزیده هم جوایزی را اهداء خواهیم کرد.

,

, ,

خلیلی با اشاره به اینکه نوجوانان بیشترین آمار جمعیتی هیئت را تشکیل می‌دهند، گفت: نکته قابل توجه این است که بیش از ۷۰ درصد این بسته‌های فرهنگی توسط خود اعضای هیئت و نوجوانان تهیه شد و بحث اقتصاد مقاومتی هم در این بین دیده شد، به طوری که هزینه کلی این بسته‌ها ۳۰ میلیون تومان برآورد شده بود که توانستیم با هفت میلیون تومان تهیه کنیم.

,

فرمانده پایگاه بسیج عمار با اشاره به سایر فعالیت‌های این هیئت بیان کرد: کلاس‌های تربیتی داریم که شامل سه رده سنی می‌شود، برنامه‌ها و کلاس‌های علمی، کلاس‌های عقیدتی، اکران و نقد فیلم و پاتوق کتاب از دیگر برنامه‌های ما است.

,

وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما در هیئت الزهرا(س) بحث کتاب و کتابخوانی است؛ به طوری که به مدت سه سال است که در ایام فاطمیه ایستگاه مطالعه دایر می‌کنیم که هدف ما هم قشر جوان و نوجوان است.

,

خلیلی ابراز کرد: از آنجایی که سعی می‌کنیم نوجوان و جوان محور باشیم و کار تربیتی در اولویت برنامه‌ها است لذا جلسات هفتگی هیئت را در برخی مدارس دبیرستان شهر قزوین برگزار می‌کنیم که هشت سال از این فعالیت‌ها می‌گذرد.

,

, ,

مسئول هیئت الزهرا(س) قزوین با بیان اینکه حدود ۲۰۰ نفر اعضای فعال و بالقوه در هیئت فعالیت می‌کنند، گفت: همچنین در کنار فعالیت‌های هیئت نیز کانون فرهنگی تربیتی قاسم بن الحسن(ع) را هم داریم که به ثبت رسیده است.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه محور تمامی برنامه‌های ما مقابله با تهاجم فرهنگی است، عنوان کرد: هدف‌گذاری بعدی ما برای عید غدیر است که حدود دو هزار بسته را در بین مردم توزیع کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه