اخبار داغ

پیکر« سیروس گرجستانی» تشییع شد

پیکر« سیروس گرجستانی» تشییع شد
مراسم تشییع و خاکسپاری سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به وی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تشییع و تدفین زنده یاد سیروس گرجستانی صبح امروز -شنبه 14 تیرماه- در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا بر این گزارش، در این مراسم که حاضران با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یافته بودند،کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما اجرای مراسم را برعهده داشت و در سخنانی گفت: واقعا متاسفم که این هنرمند گرانقدر را از دست دادیم. بعد از فوت او، فیلم هایی از آثاری که بازی کرده در فضای مجازی دست به دست می شد که هنگامی که داشتیم به آثار بزرگ، ارزشمند و طنز او می‌خندیدم، چشمانمان اشکبار بود و گریه می‌کردیم.

,

وی با بیان اینکه گرجستانی گریه کردن با لبخند را به ما آموخت، اظهارداشت: او همانطور که در زندگی‌اش سعی کرد لبخند بر لب همه مردم بیاید و با تمام وجود تلاش می‌کرد در شرایطی که مردم درگیر مشکلاتی بودند، لبخند را به سهم و با بضاعت خود بر لبان مردم سرزمینش بنشاند تا قدری از اندوه آنان، کاسته شود.

,

ملکی تاکید کرد: امروز هنرمند بزرگی را بدرقه می‌کنیم که افراد زیادی آمده اند. قرار نبود چنین مراسمی برگزار شود و درباره مراسم هم اطلاع رسانی نشده بود. اگر قرار بود برای هنرمند بزرگی مثل او مراسم تشییع برگزار شود، این مراسمیا باید در خانه سینما، خانه هنرمندان یا در تالار وحدت اتفاق می‌افتاد ولی به خاطر وضعیت بحرانی کشور در بحران کرونا قرار شد مراسمی برگزار نشود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه