اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خبر داد؛

رفع هم‌پوشانی ۱۰۰ هزار فقره بیمه اضافه

رفع هم‌پوشانی ۱۰۰ هزار فقره بیمه اضافه
محسن رعنایی گفت: با توجه به اینکه جمعیت خراسان شمالی کمتر از 900 نفر است در حال حاضر 100 هزار فقره بیمه اضافه در استان شناسایی شده که با انجام طرح هم‌پوشانی بیمه‌ای، آنها تعیین تکلیف می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محسن رعنایی، مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خراسان شمالی 620 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

رعنایی گفت: از این تعداد، 530 هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت قرار گرفته اند که 445 هزار نفر از آنان ساکنان روستایی، عشایری همچنین ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر استان هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 720 بیمار خاص ( 64 بیمار هموفیلی، 39 بیمار تالاسمی، 287 بیمار دیالیزمی، 139 بیمار پیوند کلیه و 191 بیمار ام اس در استان) به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

,

وی در ادامه از وجود 100 هزار فقره بیمه اضافه در استان خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده از تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح در استان، در حال حاضر در استان خراسان شمالی دارای کمتر از 900 نفر جمعیت هنوز 100 هزار فقره بیمه اضافه در استان وجود دارد.

,

این مسئول تصریح کرد: طی دو سال گذشته با انجام طرح رفع هم پوشانی بیمه ای در استان 200 هزار فقره بیمه اضافه شناسایی و تعیین تکلیف شد و تا پایان مرداد ماه امسال نیز 100 هزار فقره بیمه اضافه یاد شده، شناسایی و تعیین تکلیف خواهند شد.

,

وی در خاتمه با اعلام اینکه در استان صدور نسخه نویسی الکترونیکی برای دارندگان بیمه سلامت آغاز شده که تا به کنون 65 هزار نسخه نویسی الکترونیکی در استان انجام شده است، گفت: از نیمه دوم امسال این نسخه نویسی برای تمامی بیمه شدگان بیمه سلامت در استان همگانی خواهد شد.

,

مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در همین راستا، در حال حاضر 100 مرکز غیر دولتی درمانی استان (شامل مطب‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها) به نرم افزار نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت استان متصل شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه