اخبار داغ

به دنبال اعلام آتش‌سوزی در مزارع روستاهای درگز؛

خودروی آتش‌نشانی درگز طعمه حریق شد

خودروی آتش‌نشانی درگز طعمه حریق شد
به دنبال اعلام آتش سوزی در مزارع یکی از روستاهای بخش مرکزی درگز، خودروی آتش نشانی که برای اطفای حریق به محل اعزام شده بود متاسفانه در حین انجام عملیات خاموش شد و به دلیل گستردگی حجم آتش، حریق به زیر خودرو سرایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ به دنبال آتش سوزی در زمین های کشاورزی روستای خاخیان از بخش مرکزی که اعلام حریق آن در ساعت 11:30 دقیقه روز گذشته صورت گرفته بود؛ یک دستگاه خودروی آتش نشانی جهت اطفای حریق به محل اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

به گفته شاهدان ماجرا، خودروی آتش نشانی پس از رسیدن به محل آتش سوزی و ورود به زمین کشاورزی جهت اطفای حریق، پس از دقایقی خاموش شد و به دلیل گستردگی حجم آتش، حریق به زیر خودرو سرایت کرد که تمامی افراد حاضر در منطقه مجبور به ترک این محل شدند.

,

خوشبختانه خسارت چندانی به خودرو وارد نشد و بخشداری و مدیریت بحران دهیاری با کمک اهالی روستا، ضمن شخم زدن سریع محدوده زمین در حال سوختن، از گسترش آتش جلوگیری کرده و حریق زمین کشاورزی و خودروی آتش نشانی را مهار کردند..

,

بخشداری مرکزی درگز در مورد خسارت این آتش سوزی گفت: در این حادثه 3 هکتار از زمین های کشاورزی که محصول آنها برداشت شده بود به همراه 30 درخت پسته و 100 متر لوله آب کشاورزی مورد خسارت قرار گرفتند که علت آتش سوزی در دست بررسی است.

,

حال سوال اینجاست پرسنل آتش نشانی با آموزشهایی که در طول سال می بینند چگومه این خطا را مرتکب شده اند که خودروی آتش نشانی را در مسیر حریق قرار دهند؟ قطعا اگر حجم آتش سوزی زیاد بود، اکنون باید شاهد سوختن کامل خودروی آتش نشانی در حریقی که برای اطفای آن اعزام شده بود می شدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه