اخبار داغ

با رشد 8464واحدی؛

بورس سبز ماند/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای بیش از 28هزار میلیارد تومان

بورس سبز ماند/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای بیش از 28هزار میلیارد تومان
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد 8464واحدی سبز ماند و به ارتفاع یک میلیون و 621 هزار واحد رسید؛ ارزش معاملات در بازار سرمایه بیش از 28هزار میلیارد تومان ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه با استقبال مردم مواجه شده و سیل نقدینگی به سمت این بازار در جریان است. بورس تهران در کارنامه خود یک رشد چشمگیری را ثبت کرده به طوری که تا پایان هفته گذشته شاخص آن رشد و بازدهی 210درصدی را تجربه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص بورس که روند پرشتابی را در دو هفته نخست تابستان پشت سر گذاشته بود امروز هم هر چند سبز بود ولی از شتاب روزهای معاملاتی هفته گذشته کاهش یافت و روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت.

,

شاخص کل در ساعات ابتدایی معاملات با رشد 32 هزار واحدی مواجه شد و از مرز یک میلیون و 645 هزار واحد عبور کرد اما با ادامه روند معاملات، میزان عرضه‌ها بخصوص توسط اشخاص حقیقی افزایش یافت و شاخص روندی نزولی به خود گرفت در پایان معاملات روز جاری با رشد 8464واحدی در ایستگاه یک میلیون و 621 هزار و 367 واحد ایستاد.

,

شاخص کل با معیار هم وزن اما امروز قرمز بود و با افت 1816واحدی به 464هزار و 529هزار واحدی رسید.

,

معامله گران امروز در بورس تهران 14میلیارد و 57 میلیون سهم و اوراق مالی را در 2 میلیون و 321هزار نوبت و به ارزش 20هزار و 678میلیارد تومان رسید.

,

مجموع ارزش معاملات امروز بورس و فرابورس به رقم بی‌سابقه 28هزار و 292 میلیارد تومان رسید که یک رکورد محسوب می‌شود. امروز  12میلیارد تومان نقدینگی توسط حقیقی‌ها به بازار وارد شد.

,
بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به بانک تجارت، بانک صادرات، بانک پارسیان، گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو و فولاد مبارک اصفهان بود.
,

ارزش روز بازار بورس در جریان معاملات امروز به 6080 هزار میلیارد تومان رسید.

,

نماد پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص داشتند و در بانک ملت با تاثیر منفی مانع بیشترین رشد شاخص شد.

,

نماد بانک‌های ملت و تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو و گلوکزان نمادهای پربیننده بودند.

,
, ,

شاخص کل فرابورس ایران امروز قرمز بود و با افت ۱۲ واحدی به 16 هزار و 987 واحد رسید. 

,

معامله‌گران در فرابورس امروز 4میلیارد و 423میلیون سهم و حق تقدم را در یک میلیون و 45هزار نوبت و به ارزش 7 هزار و 614 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

,

نماد شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص فرابورس داشتند و شرکت‌های سنگ آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و بانک دی با ببیشترین تاثیر مثبت ما افت بیشتر شاخص فرابورس شدند.

,

نمادهای پربیننده امروز فرابورس سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، سیمان لار سبزوار، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بودند.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه