اخبار داغ

آخرین وضعیت کرونا در استان از زبان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

آخرین وضعیت کرونا در استان از زبان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
کارشناس هواشناسی اصفهان گفت: کلانشهر اصفهان امروز در گرمترین ساعات ۳۸ درجه و فردا در خنک ترین لحظات ۲۳ درجه خواهد بود، تصریح کرد: کاشان با ۴۱ درجه گرمترین و بوئین میاندشت با ۱۳ درجه خنک ترین نقطه استان پیش بینی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص وضعیت کرونایی اصفهان اظهار کرد‌: کرونا در اصفهان در وضعیت هشدار و نزدیک به قرمز است، اعلام محدودیت های در ابتدا بر عهده ستاد ملی مقابله کرونا و بعد از آن بر عهده ستاد استانی کرونا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص نظر این دانشگاه برای بازگشت محدودیت ها گفت: نظر دانشگاه در ستاد استانی اعلام شده و با توجه به شرایط موجود نظر نهایی را ستاد ملی و استان می گیرد.
,
 
,
وی افز‌ود: این روزها از نظر آمار تعداد موارو بستری به روزهای پایانی اسفند نزدیک می شویم که مجبور هستیم ظرفیت های بیمارستانی را مشابه شرایط اسفندماه کنیم.
,
 
,
نجیمی با بیان اینکه تعداد تخت های بستری و ICU با توجه به این روند ابتلا، افزایش می دهیم، تصریح کرد: فعلا افزایش بیمارستان در دستور کار نیست و فقط تخت های بیمارستان های درگیر افزایش پیدا می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه