اخبار داغ

همزمان با الزامی شدن استفاده از ماسک صورت می گیرد؛

نبود ماسک در سومین شهر تولید کننده ماسک!

نبود ماسک در سومین شهر تولید کننده ماسک!
با دستور الزامی شدن استفاده از ماسک توسط رئیس جمهور سومین شهر تولید کننده ماسک با کمبود ماسک مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، صبح امروز روحانی رئیس جمهور اعلام کرد: از فردا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی الزامی است و  ارائه خدمات در همه بخش‌ها بویژه بخش‌های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

پس از اعلام این خبر گزارشات مردمی مبنی بر نبود ماسک در سطح شهرستان سرعین دریافت کردیم که برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا به داروخانه های این شهر سری زدیم که این مورد با اعلام کارکنان دو داروخانه فعال در شهرستان، تایید شد.

,

در کوران شیوع کرونا نیز در این شهرستان کمبود اقلام بهداشتی مشاهده می شد بطوری که حجت الاسلام محمود  اصغری؛ امام جمعه سرعین در این باره گفته بود: در توزیع  اقلام بهداشتی در سرعین کاستی ها و کمبود  دیده می شود که امیدواریم مسولان بهداشتی نگذارند مردم در مضیقه قرار گیرند.

,

این در حالی است که پیش از این حسن پور فرماندار سرعین خبر از افتتاح سومین کارگاه تولیدی تمام اتوماتیک ماسک کشور در سرعین داده بود.

,

به گفته حسن پور این کارخانه که با همت جوانان در مدت کمتر از یک هفته راه اندازی شده است؛ دارای مجوز از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت بوده و موفق به اخذ مجوز صادرات نیز شده است.

,

وی می افزاید : این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۵۰ هزار ماسک در روز با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال شروع به فعالیت کرده و ۳۰ نفر از بانوان شهرستان سرعین در بخش خیاطی آن در حال فعالیت هستند.

,

یکی از شهروندان سرعین در این باره می گوید: امروز صبح به یکی از ادارات سرعین مراجعه کردم و با الزامی شدن استفاده از ماسک مانع حضور بنده شدند که برای تهیه در داروخانه حضور یافتم اما ماسک برای عرضه پیدا نشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه