اخبار داغ

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا مطرح کرد؛

تأکید مجمع نمایندگان کرمانشاه بر انتخاب معاون سیاسی استاندار از بین نیروهای بومی

تأکید مجمع نمایندگان کرمانشاه بر انتخاب معاون سیاسی استاندار از بین نیروهای بومی
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در مورد انتخاب معاون سیاسی استاندار، تأکید و نظر مجمع نمایندگان کرمانشاه بر به‌کارگیری نیروی بومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد انتصاب یک نیروی غیربومی به عنوان معاون سیاسی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن موعد بازنشستگی معاون سیاسی استاندار کرمانشاه این دستگاه درصدد انتصاب یک فرد جدید برای این سمت است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای گذشته نیز اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در راستای انتخاب معاون سیاسی استاندار توصیه‌هایی به استاندار داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: در این جلسه از استاندار درخواست شد از نیروهای بومی به عنوان معاون سیاسی خود انتخاب کند که قابلیت‌ها و حساسیت‌های کرمانشاه را بشناسد و با آداب و رسوم و فرهنگ کرمانشاه آشنا باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین فردی که در مسند معاون سیاسی استاندار قرار می گیرد باید فردی معتدل و اجرایی باشد که ضمن احترام به همگان بتواند وضعیت سیاسی- اجتماعی استان را رصد و شرایط را بهبود یابد. امیدواریم استاندار کرمانشاه تصمیمی عاقلانه در این باره اتخاذ کند.

وی با تصریح اینکه هر فردی که در مسند معاونت سیاسی قرار می گیرد در عین سیاسی بودن نباید سیاسی کار باشد، افزود: همچنین چنین فردی باید ضمن احترام به همه سلایق در خط انقلاب، اسلام و مقام معظم رهبری حرکت کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس نظر اعضای مجمع نمایندگان کرمانشاه چنین فردی باید بومی کرمانشاه باشد زیرا کرمانشاه مدیران توانمند بسیاری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه