اخبار داغ

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خبر داد؛

رشد سه برابری درآمد مناطق محروم با قانون تجمیع عوارض

رشد سه برابری درآمد مناطق محروم با قانون تجمیع عوارض
صباغیان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: قانون تجمیع عوارض باعث رشد سه برابری درآمد شهرها و مناطق محروم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان بهاباد در رابطه با تعامل و همکاری بیشتر مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده مجلس گفت: مدیران ادارات در دستگاه‌های مختلف، مسئول بخشی از انجام امور هستند که باید با سایر روسا هماهنگ بوده و همکار یکدیگر باشند تا ماشین خدمت به مردم بتواند با سرعت و کیفیت بهتر به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تشریح روند پیگیری درخواست‌های مردمی از طریق سیستم اداری دفتر نماینده و حذف مراجعات حضوری مردم به ادارات مختلف گفت: گرچه نگاه اصلی نماینده باید به موضوع قانون و قانون‌گذاری و انجام نظارت‌های کافی و جامع بر امور کشور و منطقه باشد؛ لیکن باوجوداین، نباید از مشکلات حوزه انتخابیه غفلت کرد.

,

وی اظهار داشت: با تشکیل کارگروه توسعه و استفاده از خرد جمعی برای هر شهرستان در موضوعات مختلف اولویت‌های مهمی را برنامه‌ریزی و پیگیری نموده است که در دوره قبل نیز بسیاری از آن‌ها به سرانجام رسید و در این دوره نیز با توجه به ظرفیت‌های ایجادشده اولویت‌های جدیدی برای هر شهرستان و روستاهای اطراف تعریف و برنامه‌ریزی می‌شود.

,

, ,

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در کشور بابیان نتایج قوانین مفید و آثار سوء قوانین مضر در جامعه، گفت: قانون تجمیع عوارض باعث رشد سه برابری درآمد شهرها و مناطق محروم شده است و قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها تا 85 درصد موجب تخلف در ساخت مسکن و شهرسازی می‌شود که باید با تصویب قوانین صحیح مناسب کمک به حرکت در مسیر صحیح کرد.

,

وی قانون ارائه گزارش سالیانه رئیس‌جمهور و وزرای دولت را ازجمله قوانین مؤثر و سازنده ذکر کرد که باوجود تصویب مجلس در سال گذشته به مرحله اجرا درنیامد و امسال قرار است ارائه گزارش کیفی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به نمایندگان مجلس در مردادماه انجام شود.

,

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان مواردی از نتایج کارگروه توسعه در شهرستان بهاباد در حوزه راه در محور بهاباد - نایبندان و باند دوم محور بافق - بهاباد و اختصاص دو درصد از عوارض معادن به شهرستان بهاباد و اقدامات انجام‌شده در حوزه بهداشت و درمان و فرهنگ تصریح کرد: معادن و صنایع فعال در منطقه می‌بایست علاوه بر پرداخت عوارض حاصل از درآمد و تخریب زیست‌محیطی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی بخصوص در حوزه عمران و راه‌سازی مقید و مکلف باشند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه