اخبار داغ

موسوی لارگانی خبر داد:

«سوال از رئیس جمهور» به ۱۲۰ امضا رسید

«سوال از رئیس جمهور» به ۱۲۰ امضا رسید
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طرح سوال از رئیس جمهور تا این لحظه به امضای 120 نماینده مجلس رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و طراح سؤال از رئیس جمهور با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: در جلسه امروز مجلس این طرح از نمایندگان امضا گرفته شد که تا این لحظه 120 نماینده آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: جمع آوری امضا از نمایندگان برای این طرح ادامه دارد و پیش بینی می‌شود که تعداد امضاهای نمایندگان افزایش یابد.
,
 
,
این عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: این طرح بعد از امضای نمایندگان تحویل هیأت رئیسه مجلس خواهد شد.
,
 
,
برای طرح سؤال از رئیس جمهور به امضای یک چهارم نمایندگان نیاز است.
,
 
,
به گزارش فارس، متن کامل این طرح بدین شرح است:
,
 
,
بسمه تعالی
,
هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی
,
با سلام و احترام
,
 
,
با عنایت به مفاد اصل 88 قانون اساسی و مواد 210 و 211 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بدین وسیله سؤالات اینجانبان در پنج محور ذیل از آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم برای طی فرایند رسیدگی، ارجاع به کمیسیون تخصصی و ارائه پاسخ در صحن علنی مجلس در اولین فرصت ممکن تقدیم می‌گردد:
,
 
,
1. چرا و به چه دلیل قیمت‌های ارز خارجی به سرعت در حال افزایش و ارزش پول ملی در حال کاهش است؟
,
 
,
2. علت از هم‌گسیختگی اوضاع بازار مسکن، خودرو و تورم عجیب و غریب چندصد درصدی بازار مسکن چیست و چرا دولت طی هفت سال گذشته هیچ اقدام جدی برای تأمین مسکن مردم و کنترل قیمت و کیفیت خودرو انجام نداده است؟
,
 
,
3. در کجای برجام اشتباه استراتژیک مرتکب شدید که آمریکا بدون کوچکترین هزینه از این توافق خارج و اروپا هم با پرروئی تمام همچنان خواستار اجرای کامل برجام از سوی ایران است، بدون آنکه خود به تعهداتش عمل کند، حتی در حد عملیاتی کردن طرح حقیرانه اینستکس.
,
 
,
4. قرار شد دولت به خاطر مشکلات ناشی از بیماری کرونا به واحدهای تولیدی و بخش‌های آسیب‌دیده وام اعطا کرده و کمک نماید. اما صدای اعتراض همه بخش‌ها بلند است. دولت در این زمینه چه کاری کرده و چقدر کمک کرده است؟
,
 
,
5. از فروردین 97 که قیمت دلار دولتی 4 هزار و 200 تومان اعلام شد تا امروز چند میلیارد دلار به این قیمت عرضه شده است؟ به چه کسانی داده شده و سرنوشت این دلارها چه شده است و چه تأثیری بر کنترل تورم داشته است؟
,
منبع: فارس
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه