اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

آذربایجان غربی رکورددار تعداد بیماران بستری کرونا در کشور شد

آذربایجان غربی رکورددار تعداد بیماران بستری کرونا در کشور شد
آقازاده، با اشاره به هشدارهای ارائه شده در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: در تاریخ ۱۳ تیرماه، بیشترین تعداد بیماران بستری کرونایی در عرض یک روز در سطح کشور را داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده شامگاه شنبه در حاشیه پنجاهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان روز ۱۳ تیرماه تعداد کل بستری های کرونایی در سطح استان ۵۳۲ نفر بود که از این تعداد ۳۴۴ نفر مبتلای قطعی کرونا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ۴۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح آذربایجان غربی شناسایی شده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان غربی، از بستری بودن ۱۶۸ نفر در بخش آی.سی.یو نیز خبر داد و عنوان کرد: ۵۲ نفر از این افراد دارای شرایط نامساعد و بدحال هستند.

,

وی، با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت منتهی به ۱۳ تیرماه، بیشترین تعداد بستری های کرونایی را در سطح کشور داشتیم، گفت: در این مدت ۱۴۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی و بستری شده اند که از این لحاظ بیشترین تعداد بستری های کشوری را به خود اختصاص دادیم.

,

آقازاده، از فوت ۴۸۷ نفر از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح استان نیز خبر داد و ابراز داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به روز اعلام آمار، ۱۲ فوتی در استان داشتیم.

,

وی، در پایان در مورد رعایت موارد بهشدایت از حمله استفاده از ماسک، شستن دست ها با آب و صابون و نیز رعایت فاصله اجتماعی توسط تمام اقشار جامعه هشدار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه