اخبار داغ

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

دولت باید پوست اندازی کند/ وزرای عافیت‌طلب جای خود را به نیروهای جوان و انقلابی بدهند

دولت باید پوست اندازی کند/ وزرای عافیت‌طلب جای خود را به نیروهای جوان و انقلابی بدهند
نماینده مردم مهاباد، با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته طی ماه های اخیر، علت عمده شرایط بد اقتصادی را ناکارآمدی برخی وزرای دولت برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال محمودزاده در گفت و گو با موکریان، با بیان اینکه کابینه دولت اصلاً مناسب مدیریت شرایط فعلی نیست، اظهار داشت: متاسفانه طی ماه های اخیر تحریم ها و شیوع ویروس کرونا بهانه ای برای فرار از پاسخگویی دولت‌مردان شده است که به عقیده بنده این رویکرد باعث شده دولت به وظایف خود عمل نکرده و جامعه و اقتصاد را به حال خود رها کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موکریان,

وی افزود: ما بر خلاف دولتی‌ها که تحریم را بهانه ای برای فرار از مسئولیت می دانند، تحریمها را فرصت می‌دانیم؛ زیرا اگر دولت با قدرت و مسئولیت‌پذیری بیشتری پای کار بود، می توانستیم با برنامه ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و کشاورزی نه تنها از سد تحریم‌ها عبور کنیم، بلکه بخش‌های مولد کشور را نیز تقویت کنیم، اما چون عادت کرده‌ایم پول مفت و بی زحمت نفت را هزینه کنیم و متاسفانه غالب اعضای کابینه هم مدیران دوران فشار و تحریم نیستند با ناکارآمدی اینگونه شاهد افزایش فشار بر مردم هستیم.

,

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: مدیریت فعلی دولت هیچ سنخیتی با حمایت از تولید ندارد و در بسیاری از موارد شاهد هستیم افزایش تولید در بخش‌های مختلف از جمله محصولات کشاورزی با بی تدبیری دولت به ضایعات تبدیل می شود و محصولات درجه یک باغی و زراعی بجای صادرات به خورد گاو و گوسفندها داده می‌شوند.

,

وی ادامه داد: دولت نتوانسته به وظایف ذاتی خود در قبال حمایت از واحدهای تولیدی عمل کند و امروز شاهد هستیم که بانک‌های خصوصی با سودهای نجومی در حال ضربه زدن به تولید هستند و بسیاری از واحدهای تولیدی به علت بدهی تعطیل و مدیران آنها به جای برنامه ریزی برای افزایش تولید در زندان به سر می‌برند.

,

محمودزاده، با اشاره به ذهنیتی در مجلس که میگوید تنها یک سال از عمر دولت باقی مانده و باید با آن کنار آمد، تصریح کرد: بر این باورم که در شرایط فعلی مجلس باید به وظیفه قانون‌گذاری و نظارت خود عمل کرده و حتی یک روز هم در ساماندهی به امور و وادار کردن دولت به تحرک و عمل به وظایف خود تاخیر نکند.

,

وی، با اعلام اینکه تنها راه عبور از شرایط فعلی پوست اندازی کابینه دولت است، گفت: امروز شاهد هستیم مردم تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دارند و قیمت اجناس هر لحظه در حال تغییر است. مجلس باید با اقدامات سریع و چکشی نسبت به عزل و استیضاح تعدادی از اعضای کابینه که به نظر بنده، افرادی عافیت طلب و بی‌خیال هستند و اصلاً برای مدیریت شرایط فعلی مناسب نیستند، اقدام نموده و افراد کارآمد جوان و انقلابی جایگزین آن‌ها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه