اخبار داغ

امام جمعه شهرضا:

افرادی که مسئولیت دارند، به جای نامه‌نگاری پاسخگوی عملکردشان باشند

افرادی که مسئولیت دارند، به جای نامه‌نگاری پاسخگوی عملکردشان باشند
امام جمعه شهرضا با توصیف احوال بعضی از افراد معلوم الحال که دست به تحریر و نامه نگاری می زنند، گفت: کسانی که دست به نامه نگاری می زنند باید پای میز محاکمه بیایند؛ این ها افرادی هستند که دارای مسئولیت مهم بوده و باید بگویند برای مردم چه کردند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نعمت‌الله صالح صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا با انتقاد از جریان هایی که به دنبال تخریب چهره مطالبه‌گری مردم هستند، گفت: در ماه ها و هفته های اخیر که فشارهای اقتصادی دو چندان شده و این نگرانی‌های اقتصادی ساعت به ساعت رشد می‌کند بعضی از جریانات سیاسی و عناصر فرصت‌طلب به دنبال سوءاستفاده هستند تا اهداف پلید خودشان را در این شرایط به وجود آمده پیاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه شهرضا با توصیف احوال بعضی از افراد معلوم الحال که دست به تحریر و نامه نگاری می زنند، عنوان کرد: کسانی که دست به نامه‌نگاری می زنند باید پای میز محاکمه بیایند؛ این‌ها افرادی هستند که دارای مسئولیت مهم بوده و باید بگویند برای مردم چه کردند؟

,

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر با توصیف جریانات انحرافی که در دهه 60 به وجود آمد، خاطرنشان کرد: این حرکات که از این افراد سر می زند تازگی ندارد، در زمان امام خمینی، معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران(ره)، همین جریانات بود و در آینده هم از این دست موارد بسیار داریم؛ در این نامه نگاری ها هم اهدافی دارند.

,

وی ادامه داد: این نامه ها می خواهد وضعیت موجود را بد نشان دهد و بین مردم اختلاف و تفرقه بیندازد تا مردم را مقابل رهبری قرار بدهند.

,

نعمت الله صالح وجود فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را نمونه ایی از تخریب های دشمن خارجی و داخلی خواند و گفت: این فتنه ها می خواست مردم و بدنه اصلی انقلاب را به حکومت و رهبری بدبین کند؛ سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی در بین مردم و فرار از مسئولیت هایی که به روش آن ها بوده و ایجاد یک راه انحرافی از فعالیت های این دست افراد است.

,

امام جمعه شهرضا در پایان گفت: این جریانات تا انتخابات ریاست جمهوری سال اینده ادامه دارد، چرا که مردم را می خواهند نسبت به سرنوشت کشور خود بی اهمیت نشان دهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند. این مشکلاتی هم که به وجود آمده، به دلیل کارهای اشتباه و مدیریت های نامناسب و چشم دوختن به شیطان بزرگ همین افراد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه