اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستگیری ۸۹ سارق و کشف ۶۴ فقره سرقت در هرمزگان

دستگیری ۸۹ سارق و کشف ۶۴ فقره سرقت در هرمزگان
سرهنگ علیرضاگزمه از شناسایی و دستگیری ۸۹ سارق و کشف ۶۴ فقره سرقت در ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، سرهنگ علیرضاگزمه،معاون هماهنگ کننده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ،طرح شناسایی و دستگیری سارقان به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با مراجعه به محل های وقوع سرقت و جمع آوری اسناد و مدارک سرنخ هایی از سارقان بدست آوردند، افزود: با بررسی سرنخ های بدست آمده و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف و جرم خیز استان تعداد ۶۴ فقره انواع سرقت کشف شد.

,

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۸۹ سارق در اجرای این طرح ضربتی در ۷۲ ساعت گذشته ،تصریح کرد : متهمان به اتهام سرقت خودرو، محتویات خودرو، موتور سیکلت، کیف قاپی و سرقت منزل دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

وی با بیان اینکه طرح های مبارزه با سرقت با جدیت بیشتر در استان اجرا می شوند ، از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی و بیش از پیش به هشدار های پیشگیرانه پلیس ، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام گردد.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه