اخبار داغ

در گفت‌وگو با یار دبستانی روحانی مطرح شد؛

باید قبول کنیم که برجام به کشور هزینه تحمیل کرد

باید قبول کنیم که برجام به کشور هزینه تحمیل کرد
یکی از همکلاسی‌های دوران ابتدایی حسن روحانی ضمن انتقاد از تیم مذاکره‌کننده برجام در ماجرای اعتماد به آمریکا، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی ریاضیِ ریاضیاتتان، اِن‌قُلت ندارد اما به ریاضی سیاستتان، اِن‌قُلت‌های زیادی وارد است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جانباز رزمنده خلیل نجار، یکی از زندانیان سیاسی و معاون مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سمنان در سال ۷۸ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی که از یاران دبستانی و هم‌بازی‌های کودکی رئیس جمهور در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرستان سرخه بوده است،  درباره نزدیکی و دوستی خود با روحانی اینگونه گفت: با رئیسِ برجام و همشهری‌مان، دکتر حسن روحانی در دوران ابتدایی همکلاس و هم‌بازی بودیم و نسبت خویشاوندی داریم.

,

نجار با اشاره به هوش روحانی در حل مسائل ریاضی در دوران ابتدایی، گفت: مسائل ریاضی که از طرف معلم، برای بچه‌ها مطرح می‌شد و کسی قادر به حل کردنشان نبود، با ذکاوتِ تمام، توسط دکتر روحانی، حل می‌شد.

,

این رزمنده دفاع مقدس، جایگاه فعلی همکلاسِ سابق خود به عنوان ریاست جمهوری را نتیجه اعتماد مردم به وی دانست و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انتخابِ رؤسای جمهور در ادوار مختلف، طی دو دوره مردم روحانی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند که این امر از اعتماد مردم به وی نشأت می‌گرفت.

,

نجار با اشاره به برخی ناکارآمدی‌ها و عدم رضایت‌ها، از وضع معیشتی جامعه، و ضرورت نقد کارگشا و اثربخش برای حل مسائل، اظهار کرد: نقد به روحانی باید در جهت سازندگی باشد نه تخریب. چرا که ما حق توهین نداریم ، اما بحث زیاد داریم؛ بحثِ ریاضی!

,

باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد

, باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد, باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد,

وی با بیان اینکه به ثمر نشستن برجام می‌بایست در معیشت و سفره  مردم رونق ایجاد می‌کرد، افزود: باید قبول کنیم برجام به ثمر ننشست و تنها به کشورمان  هزینه تحمیل کرد و وقت مملکت‌مان را گرفت!

,

وی افزود: در جایگاهی نیستم که به تیم مذاکره و برجام نمره‌ای بدهم اما این کار را به خودشان واگذار می‌کنم؛ دار و دسته برجام چه نمره‌ای به خود می‌دهند؟

,

نجار برای حل مشکلات جامعه،  ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: علی‌رغم وجود دشمنان داخلی و خارجی باز هم با تکیه بر ظرفیتی به نام مردم و افرادی روشن‌بین، تمام توطئه‌‌های برجامی و غیربرجامی با اشاره رهبری خنثی خواهد شد.

,

یار دبستانی رئیس جمهور و رزمنده دفاع مقدس، ضمن انتقاد از روحانی در جریان موضع کمرنگش در انتخابات سال ۸۸، بیان کرد:  در زمان انتخاباتِ خاتمی ، دکتر روحانی  در نطق‌های متعدد در  سرخه، سمنان و مهدی‌شهر،  مردم را به اِتمام جدال پساانتخاباتی و تمکین به رأی اکثریت فراخواند اما در جریان انتخابات سال ۸۸ و حواشی به وجود آمده،  موضع چندان شفافی نداشت.

,

آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!

, آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!, آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!,

 این رزمنده دفاع مقدس، خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای دکتر روحانی عزیز، ریاضی ریاضیاتت اِن‌قُلت ندارد اما ریاضی سیاستت اِن‌قُلت دارد!

,

نجار همچنین به حمایت‌های بی‌شائبه خود از مرحوم هاشمی رفسنجانی، در قبال برخی انتقادات تند مردم اشاره کرد و یادآور شد: بارها در جریان همین دفاع، تا مرز کتک خوردن پیش رفتم و حتی به من لقب هاشمیست دادند.

,

وی تصریح کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ و شلوغ‌بازی منافقان و فرصت‌طلبان انتظار می‌رفت پس از مقام معظم رهبری،  مرحوم هاشمی رفسنجانی اعلام موضع کند که البته این اتفاق حاصل نشد.

,

این رزمنده جانباز دفاع مقدس با اشاره به ضرورت صراحت در محکومیت  منافقان در جریان فتنه ۸۸ توسط، روحانی، بیان کرد:  به خاطر شرایط و جوّ حاکم بر کشور که هر لحظه بیم دو دستگی بیشترِ مردم وجود داشت، انتظار داشتیم آیت‌الله هاشمی و دکتر روحانی به صورت شفاف واکنش خود را علنی کنند؛ اما آیت‌الله هاشمی سکوت اختیار کرد و محکومیت روحانی هم کمرنگ بود.

,

 نجار در پایان به انواع توطئه‌های خصمانه آمریکا پس از استقرار نظام، طی سالیان متمادی اشاره و خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا در ماجرای برجام و  اعمال فشار و تصویب انواع تحریم‌های ظالمانه، نمونه‌ای از نقض حقوق بشر به سبک آمریکایی علیه ملت ایران است و در این حقیقت روشن جای کتمان نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه