اخبار داغ

وقتی اعتباری نیست؛

13 سال انتظار برای اتمام پروژه راهی زنجان – بیجار

13 سال انتظار برای اتمام پروژه راهی زنجان – بیجار
محور زنجان - بیجار به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که اتمام آن پس از گذشت 13 سال به اتمام نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ محور زنجان – بیجار به عنوان یکی از راه‌های پر خطر استان زنجان محسوب می‌شود که همواره شاهد حادثه و تصادف در آن هستیم، بهسازی این محور از چند سال گذشته آغاز شده و قرار است با چهار بانده شدن میزان تصادفات این محور کاهش یابد اما هنوز به دلیل کمبود اعتبارات این امر محقق نشده است و تنها در بخش‌هایی از این پروژه پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
این محور به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که بهره‌برداری از آن ضمن تسهیل تردد، موجب کاهش سوانح و افزایش ایمنی در محور می‌شود.
,
 
,
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: محور زنجان – بیجار سه قطعه وجود دارد که قطعه اول از سمت زنجان به طرف پلیس راه زنجان – بیجار احداث و در حال بهره‌برداری است.
,
 
,
اصغر اسماعیلی افزود: قطعه دوم از کیلومتر 8.5 تا 29.5 توسط شرکت پایداران سازان افشار به طول 21.5 کیلومتر در حال احداث است و حدود 11 کیلومتر از این پروژه به بهره‌برداری رسیده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: قطعه "دو B " به طول شش کیلومتر به سمت شهر زرین‌آباد سال گذشته آسفالت شده در حال بهره‌برداری است.
,
 
,
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: مسیر از زنجان تا زرین آباد به صورت چهار خطه بوده و به‌عنوان بزرگراه محسوب می‌شود به طول 35 کیلومتر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
, ,
 
,
اسماعیلی ادامه داد: این پروژه نیز جزو شش پروژه‌ای است که از محل اعتبارات ملی اعتبارات آن تامین می‌شود.
,
 
,
فرماندار ایجرود نیز از پیگیری‌های این شهرستان برای اتمام پروژه راهی زنجان – بیجار خبرداد و گفت: در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت 80 درصدی است.
,
 
,
فتحی می‌گوید: برای اجرای این پروژه تا کنون 900 میلیارد ریال هزینه شده است و اتمام آن نیازمند  120 میلیارد ریال است.
,
 
,
عملیات چهاربانده کردن محور زنجان – بیجار از سال 86 آغاز شده است و طی یک سال گذشته این پروژه فعال تر شده است.
,
 
,
این پروژه به‌عنوان یکی از طرح‌های تاثیرگذار در کاهش ترافیک رفع حوادث در این منطقه است که جزو مطالبات مردمی بوده و نقش موثری در توسعه شهرستان ایجرود دارد.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی نیز شهریور سال گذشته در سفر به استان زنجان بزرگراه زنجان – بیجار را مهمترین مسیر ارتباطی بین زنجان و کردستان عنوان کرد و قول مساعد برای بهره‌برداری آن داد اما با گذشت یک سال هنوز این قول معاون وزیر عملیاتی نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه