اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان:

پروژه مطالعاتی-اکتشافی چاه‌های ژرف سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است

پروژه مطالعاتی-اکتشافی چاه‌های ژرف سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است
آیت‌الله مصطفی محامی گفت: پروژه مطالعاتی-اکتشافی حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار رئیس ستاد آب، خاک، فرسایش و خشکسالی معاونت علمی ریاست جمهوری و هیئت همراه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پیگیری و اجرای پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف منطقه سیستان، این طرح را حرکتی جهادی و افتخارآفرین دانست و اظهار کرد: دستاوردهای مهم این طرح دستیابی به فناوری‌های نوین، ورود به عرصه‌های جدید و هم‌چنین نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اجرای آن است.

وی بیان کرد: طبق اظهارات اجمالی معاون علمی رئیس جمهور در جلسه گذشته و مباحث تفصیلی مطرح شده در این نشست، پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان طرحی مطالعاتی-اکتشافی است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر همکاری دولتمردان در اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت حمایت مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مسئولان برای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح، عزم خود را جزم کرده و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در استان، تاکید کرد: طرح‌ها و پروژه‌های مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به صورت مناسب و متوازن در سراسر استان توزیع شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: طبق آیات سوره های والعصر و خسران باید در پیشبرد این طرح به کارهای استثنایی اهتمام ورزیده در غیر این صورت کارهای معمولی محکوم به خسران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه