اخبار داغ

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان‌ تهران:

۲۵۰ واحد مسکونی در پلدختر بازسازی و احداث شد

۲۵۰ واحد مسکونی در پلدختر بازسازی و احداث شد
سردار حسن زاده گفت: 250 واحد مسکونی توسط سپاه سیدالشهدا(ع) در پلدختر بازسازی و احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار حسن حسن زاده صبح امروز درمراسم افتتاح ۴۰ واحد مسکونی در روستای مورانی پلدختر اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های فرمانده سپاه استان به دلیل مدیریت و درایتی که در هنگام وقوع سیلاب پلدختر داشتند تشکر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: خداوند توفیق خدمتگذاری را به ما و تمام بسیجیان، پاسداران و جهادگران استان تهران عنایت کرد و بزرگترین مدال افتخاری که امروز همه ما بسیجیان و پاسداران بر سینه داریم مدال خدمت به مردم عزیزمان است، ما بهترین ملت را داریم و حضرت امام(ره) فرموند این ملت و مردم از مردم صدر اسلام با ارزش تر هستند.

,

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران عنوان کرد: حدود ۱۰ ماه گذشته سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در بازدیدی که از این منطقه داشتند دستور دادند این خانه‌ها هم به لحاظ کیفی و رعایت اصول مهندسی در سطح عالی ساخته شود و هم به لحاظ زیبایی، طراوت و نشاط چرا که این مردم حق‌شان است که از بهترین‌ها بهره‌مند شوند.

,

وی بیان کرد: از همان روز تصمیم جدی گرفتیم که با کمک همه مردم و خیران استان تهران، گروه‌های بسیجی و جهادی این منازل را با کیفیت عالی و زیبایی به اتمام برسانیم و تقدیم خانواده‌های محترم  روستای مورانی کنیم.

,

سردار حسن زاده تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح آخرین منازلی هستیم که احداث و ساخت آن‌ بر عهده سپاه سید الشهدا(ع) بوده است؛ سپاه سیدالشهدا(ع) توفیق این را داشت که بالغ بر ۲۵۰ واحد مسکونی را در این منطقه مرمت، بازسازی و احداث کند.

,

وی خاطرنشان کرد: در دورانی که در پلدختر مشغول خدمت رسانی بودیم شاهد جلوه‌های زیبایی از قدرشناسی مردم بودیم؛ ما مردم استان لرستان را به ویژه مردم پلدختر را مردمی انقلابی، مومن، مذهبی، متدین، حامی و پشتیبان واقعی نظام و رهرو واقعی شهدا دیدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه