اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

۴۰ درصد مبتلایان به کرونا زنان خانه دار اسدآبادی هستند

۴۰ درصد مبتلایان به کرونا زنان خانه دار اسدآبادی هستند
بهنام رضا مخصوصی با اشاره به اینکه هم اکنون آمار مبتلایان کرونا در اسدآباد به ۸۷ مورد مثبت رسیده، گفت: ۱۷ درصد بیماران مبتلا به کرونا را کارمندان شکل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بهنام رضا مخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد مدیریت کرونای این شهرستان با بیان اینکه اسدآباد به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه های مواصلاتی با چند استان با وضعیت قرمز در معرض خطر است، اظهار کرد: اگر شهروندان و مسئولان رعایت نکنند وضعیت بدتری در انتظار ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه هنوز موج اول کرونا تمام نشده و متاسفانه هر روز در مرکز ۱۶ ساعته بیمارستان افراد مبتلا و مثبت به ثبت می‌رسد، گفت: زدن ماسک به کنترل شیوع ویروس کرونا کمک می‌کند.

,

مخصوصی با بیان اینکه هم اکنون آمار مبتلایان کرونا در اسدآباد به ۸۷ مورد مثبت رسیده، افزود: متوسط فوتی ما در اسدآباد از کشوری پایین تر است و بهبودی ها با ۹۰ درصد بالاترین بوده است.

,

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد مبتلایان به کرونا در شهر و ۳۵ درصد در روستاها هستند، افزود: ۴۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در اسدآباد خانم های خانه دار و ۱۷ درصد بیماران را کارمندان شکل می دهند.

,

فرماندار اسدآباد هم از پلمب گل فروشی ها و آرایشگاه های زنانه که از دستور ستاد کرونای کشور سرپیچی کنند، خبر داد و گفت: نظارت بر گل فروشی‌ها برعهده اصناف است.

,

مجید درویشی تأکید کرد: مراسمات عروسی در سطح شهر مشاهده شده و اصناف باید جلو این کار را بگیرد.

,

وی با بیان اینکه ماشین های تزیین شده برای عروسی هم طبق دستور دادستان توقیف و یک ماه به پارکینگ هدایت می‌شوند، گفت: تاکسی هایی که در صندلی عقب بیشتر از دو نفر مسافر سوار کنند، جریمه می‌شوند.

,

در این ستاد اعلام شد که ۱۴ آرایشگر زنانه متخلف به دلیل کمک به برگزاری عروسی در اسدآباد پلمپ و اخطار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه