اخبار داغ

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان‌ تهران:

«مقاومت»؛ اصلی‌ترین مؤلفه ملت ایران/ مدعیان پیشرفت تجهیزات پزشکی در مقابله با کرونا درمانده‌اند

«مقاومت»؛ اصلی‌ترین مؤلفه ملت ایران/ مدعیان پیشرفت تجهیزات پزشکی در مقابله با کرونا درمانده‌اند
سردار حسن زاده با بیان اینکه دشمنان ما هنوز این ملت را نشناخته‌اند گفت: در بحث کرونا کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در بحث تجهیزات پزشکی حرف اول را می‌زنند امروز در اداره کشور خود مانده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در ایام دهه کرامت به سر می‌بریم و هنوز عطر ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به مشام می‌رسد که شاهد برگزاری آیین افتتاح ۴۰ واحد از ۲۵۰ واحد مسکونی در اطراف پلدختر و روستاهای پلدختر توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، گروه های جهادی این سپاه و خیران و مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امروز ۴۰ واحد به نیت اربعین امام حسین(ع) در این محله افتتاح شد، سپاه حضرت سید الشهدا(ع) افتخار این را داشته که از نخستین روزهای حادثه سیل عظیم پلدختر، در کنار مردم قرار بگیرد که این خدمتگذاری را یک مدال افتخار برای خودمان می‌دانیم.

,

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران عنوان کرد: به لطف خداوند بعد از اقدامات امدادرسانی موضوع مرمت، بازسازی، بهسازی و احداث ۲۵۰ خانه در دستور کار قرار گرفت که این ۴۰ واحد آخرین واحدهایی است که ساخت آن به اتمام رسیده و امروز تقدیم مالکین و ساکنان این محله شد.

,

وی بیان کرد: با موافقت همه مردم حاضر در این مراسم، این محله به نام محله حضرت سید الشهدا(ع) نامگذاری می‌شود؛ افتخار می‌کنیم به این مردم و ملت خوبی که دل در گرو اهل بیت(ع) دارند، هر چه داریم به برکت خون شهدا و دلدادگی ملت ما به امام حسین(ع) است.

,

سردار حسن زاده با اشاره به خیال باطل دشمنان ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی در اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ خیلی در بوق و کرنا کرده بودند که ایران به واسطه تحریم‌ها فلج می‌شود، از اینکه مردم ما الان دست در گریبان برخی از مشکلات هستند شکی نیست اما دشمنان ما هنوز این ملت را نشناخته‌اند.

,

وی اظهار داشت: مردمی که مقاومت را به عنوان اصلی‌ترین مولفه خودشان انتخاب کردند و دفاع مقدس را با آن همه مشکلات پشت سر گذاشتند این مردم شکست ناپذیر هستند.

,

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران افزود: دنیا حیرت‌زده شد وقتی که مردم در اوج مشکلات معیشتی، وقتی سیل در استان‌ها به راه افتاد سیل کمک، همدلی و همراهی آن‌ها مردم سبقت گرفت.

,

وی بیان کرد: دشمنان ما الان درمانده‌اند، در بحث کرونا کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در بحث تجهیزات پزشکی حرف اول را می‌زنند امروز در اداره کشور خود مانده‌اند.

,

سردار حسن زاده تصریح کرد: مشکلات بسیار زیادی را مردم دارند به ویژه در بحث اقتصادی و معیشتی که همه مسئولان تلاش می‌کنند این مشکلات را به حداقل برسانند اما این ملت ایستادگی شان را از حضرت سیدالشهدا(ع) آموخته است تا جایی که دشمنانشان به زانو دربیاید و در برابر این ملت با عظمت کرنش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه