اخبار داغ

استاندار اردبیل:

شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد

شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد
بهنام جو استاندار اردبیل گفت: تراکم ترافیکی شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد و باید برای این موضوع شورای ترافیک بصورت حضوری نظریه کارشناسی و اعمال قانون را مورد توجه قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام در جلسه بررسی مشکلات شهر هیر که با حضور دستگاه های متولی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه پروژه پل معلق آبرو و حیثیت اردبیل است و باید هر چه سریع تر مشکلات زیرساختی این مجموعه برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه با انتخاب مشاور مشکلات موجود احصا می شود، افزود: علاوه بر استفاده از نظریه کارشناسی مشاور طرح با انتخاب یک مشاور دارای رتبه جهت تهیه نقشه گردشکری برای افزایش راندمان ارزش افزوده منطقه و کارکرد اراضی می توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

,

استاندار با بیان اینکه باید مشاور طرح جامع شهر هیر نیز در مورد بازنگری طرح نظرات کارشناسی خود را اعمال کند، گفت: تراکم ترافیکی شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد و باید برای این موضوع شورای ترافیک نیز بصورت حضوری نظریه کارشناسی و اعمال قانون را مورد توجه قرار دهد.

,

بهنام جو ادامه داد: ۵ هکتار زمین برای احداث پارکینگ برای ۲ هزار خودرو در این مجموعه در نظر گرفته شده و شهردار هیر و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه پروتکل بهداشتی در مجموعه پل معلق هیر باید رعایت شود،گفت: مدیریت مجموعه با در نظر گرفتن همه جوانب باید اقدامات لازم را جهت رعایت مسایل بهداشتی اعمال کند البته از ظرفیت۶۰۰ نفری ۲۰۰ نفر از پل استفاده می کنند.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: علاوه بر مجموعه پل شیشه ای هیر منطقه گردشگری دربند نیز در افزایش میزان ترافیک سهیم است و شهرداری هیر باید با تمام توان در حل این معضل با همکاری سایر دستگاه ها تلاش کند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه