اخبار داغ

در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر "سردار آسمانی" مطرح شد؛

کرمانی‌ها در عرصه هنر متعهد و انقلابی درخشیده‌اند/ مکتب سلیمانی هنرمندانه به مردم معرفی شود

کرمانی‌ها در عرصه هنر متعهد و  انقلابی درخشیده‌اند/ مکتب سلیمانی هنرمندانه به مردم معرفی شود
حجت‌الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انتظار می رود که مکتب سلیمانی هنرمندانه نشان داده شود. در بخشی از این مکتب باید به ۴۰ سال ایستادن در خط دلسوزی به مردم، ادب و معرفت و تبعیت از امامین انقلاب و شاخصه‌های دیگر اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز در ارتباط ویدئو کنفرانس از جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با تالار رودکی تهران و با حضور خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی از پوستر و فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر ” سردار آسمانی” رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

جشنواره ملی تئاتر ” سردار آسمانی”  در ۱۰ موضوع برگزار می شود

, جشنواره ملی تئاتر ” سردار آسمانی”  در ۱۰ موضوع برگزار می شود,

در این مراسم محمد رضا علیزاده مدیر کل ارشاد استان کرمان گفت: سال گذشته بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جامعه فرهنگی و هنری جزو اولین گروههایی بودند که در کرمان برنامه هایی را اجرا کردند.

,

وی ادامه داد: برنامه شعر نگین سلیمانی در سومین روز شهادت سردار حاج قاسم در کرمان برگزار شد همچنین قبل از چهلم سرار سلیمانی همایش تئاتر خیابانی سردار آسمانی را با همکاری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس  برگزار شد.

,

علیزاده بیان کرد: امروز شاهد فراخوان دومین جشنواره ملی  تئاتر سردار آسمانی با سه موضوع در بخش  خیاباتی، صحنه ای و نمایشنامه نویسی هستیم و در دی ماه سال جاری و در ایام سالگرد سردار رشید اسلام شاهد برگزاری این جشنواره در کرمان خواهیم بود.

,

مدیر کل ارشاد استان کرمان بیان کرد: جشنواره ملی تئاتر ” سردار آسمانی”  در ۱۰ موضوع با عنوان سردار آسمانی و دفاع مقدس، وحدت ملی و انسجام اسلامی، مردم داری و شهدای مدافعان حرم و … برگزار می شود.

,

وی افزود: در بخش خیابانی و صحنه ای جشنواره  برنامه ریزی شده است که تا پایان شهریور ماه دریافت و ارزیابی آثار را داریم و در بخش نمایشنامه نویسی تا پایان آبان ماه فرصت ارسال و ارزیابی آثار وجود دارد و نهایتا در دی ماه  داوری آثار و برگزاری جشنواره در دی ماه انجام می شود.

,

بخشی از مکتب سلیمانی باید ۴۰ سال تبعیت از امامین انقلاب را به تصویر بکشد

, بخشی از مکتب سلیمانی باید ۴۰ سال تبعیت از امامین انقلاب را به تصویر بکشد,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: آنچه که در رابطه با این رخ داد بزرگ و مهم فرهنگی که با مدیریت وزارت ارشاد از امروز آغاز می شود مسلما  ثمراتی ارزشمند در رابطه با جریان مکتب سلیمانی دارد، مکتبی که برگرفته از مکتب امام عظیم الشان است.

,

وی ادامه داد: انتظار می رود که هنرمندانه مکتب سلیمانی  نشان داده شود، در  بخشی از این مکتب باید  به  ۴۰ سال ایستادن در خط دلسوزی به مردم، ادب و معرفت، مقاومت کردن در راهی که در آن تبعیت از امامین انقلاب، به تصویر کشاندن تواضع و سادگی و ۴۰ سال دفاع از ارزش های اسلامی، مرز نشناختن و دامنه مقاومت را گسترش دادن و جبهه مقاومت را سروسامان دادن اشاره کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: امیدوارم با زبان هنر از این رخ داد بزرگ، کمال استفاده کنیم و این مکتب را گسترش و تبلیغ دهیم.

,

کرمانی ها در عرصه هنر متعهد و  انقلابی درخشیده اند

, کرمانی ها در عرصه هنر متعهد و  انقلابی درخشیده اند,

همچنین در این مراسم محمد صادق بصیری معاون استاندار استان کرمان گفت: زمین کرمان لاله پرور و آسمان آن ستاره پرور است از این رو کرمانی ها چه در عرصه هنر متعهد و چه هنر انقلابی درخشیده اند.

,

وی بیان کرد: در عرصه هنر متعهد همان بس که مقام معظم اسلامی در تنفیذ کتاب آن ۲۳ نفر کرمان را ارج نهاده اند از این رو پیدا است که در کرمان توانسته ایم در حوزه هنر متعهد تا اندازه ای قدم گذاشته باشیم.

,

بصیری تاکید کرد:همه مسئولان استان در تلاش هستند تا  تمام امکانات و ظرفیت های استان برای پرورش نسل جوان در حوزه هنر متعهد قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه