اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع):

نظام اسلامی باید در تمام مؤلفه‌های قدرت سرآمد باشد

نظام اسلامی باید در تمام مؤلفه‌های قدرت سرآمد باشد
سردار شفایی گفت: همچنان که با تدبیر و حکمت امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان این ملت، در قدرت دفاعی سرآمد منطقه و جهان شدیم، امروز باید این اقتدار در تمام موئلفه‌های قدرت، مشاهده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار احمد شفائی، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الزاما باید در موئلفه مختلف قدرت سرآمد باشد و همچنان که با تدبیر و حکمت امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان این ملت، در قدرت دفاعی سرآمد منطقه و جهان شدیم، امروز باید این اقتدار در تمام موئلفه های قدرت، مشاهده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همانطور که در این چهل سال گذشته در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، سیاسی تلاش های ارزشمندی صورت گرفته، امروز باید برای آنچه که ذائقه مردم را تلخ کرده و مشکلات اقتصادی و معیشتی را بوجود آورده تلاش شود.

,

شفائی با بیان اینکه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی ضعف داریم، افزود: هر چند تلاش های زیادی شده اما کافی نبوده و باید تلاش کنیم تا وضع معیشتی و اقتصادی جامعه رو به بهبودی برود.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحول اشاره کرد و بیان داشت: بهترین تحول و شاید بتوان گفت تحول صحیح آن است که از پشتوانه فکری، اعتقادی و مبنایی برخوردار باشد، لذا نباید از دشمنی دشمنان نظام بهراسیم و از ظرفیت های فراوان و متنوع کشور در پیشبرد اهداف متعالی نظام و بهبود وضعیت موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم.

,

خدمت رسانی به مردم اولویت نخست فعالیت های سپاه است

, خدمت رسانی به مردم اولویت نخست فعالیت های سپاه است,

سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده سابق ناحیه بسیج تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: اولویت نخست فعالیت های سپاه خدمت رسانی به مردم بخصوص مردم مناطق محروم و حاشیه شهر است، لذا تلاش کردیم در حوزه های مختلف خدمت رسانی اعم از فرهنگی، اقتصادی و معیشتی، بهداشت و درمان نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: در این مدت سعی کردیم همچون گذشتگان روحیه جهادی و انقلابی، ایثار و مقاومت و شهادت را در بین کارکنان و بسیجیان حفظ و ارتقا دهیم و از سویی دیگر نیز تلاش کردیم تا گردانهای بسیج را در اوج امادگی نگه داریم.

,

مکاتب وهن و خیالی شرق و غرب زمین گیر شدند

, مکاتب وهن و خیالی شرق و غرب زمین گیر شدند,

سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: پس از قرن ها بشریت و دنیا، امروز در بهت و حیرت و نابودی است. امروز می بینیم که مکاتب ساخته ذهن بشر همه در بن بست گرفتارشده و نگاهی جدید باید در جهان اتفاق بیفتد.

,

وی افزود: امید بشریت به مکتبی غیر مادی که چیزی جز مکتب الهی و ولایی نیست..

,

ناصری موحد خاطر نشان کرد: امروز راهپیمایی های مردمی در اروپا و آمریکا،آنها را زمین گیر کرده و دنیا باید با چرخش ۱۸۰ درجه ای از این مکاتب وهن و خیالی قطع امید کرده و دست استمداد و یاری به مکتب الهی و ولایی دراز کرده تا سعادت واقعی را در یابد.

,

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانم در سایه توجهات صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر عجل الله و در سایه فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به وظیفه دینی و انقلابی خود در این شهرستان ولایتمدار و شهید پرور با کمک همه بسیجیان عزیز و پاسداران معزز عمل نمایم.

,

در پایان این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سابق سپاه تربت حیدریه قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار احمد ناصری موحد بعنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه