اخبار داغ

مسئول معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) مطرح کرد؛

آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی

آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی
توکلی‌راد با تاکید بر آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی، گفت: به محض دریافت ابلاغیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به تناسب تعداد بیماران نقاهتگاه‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود توکلی‌راد، مسئول معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با اعلام مجدد وضعیت قرمز و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد خاطر نشان کرد: اکنون تمام نقاهتگاه‌هایی که توسط تلاش سپاه امام رضا(ع) جهت نگهداری از افرادی که دوره بیماری خود را در مراکز درمانی گذرانده‌اند و امکان مراقبت از آن‌ها در محل زندگی‌شان نیست در حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی افزود: به محض دریافت ابلاغیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به تناسب تعداد بیماران نقاهتگاه‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

,

مسئول معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) ضمن اشاره به این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا از هیچ کاری دریغ نمی‌کند افزود: سپاه پاسداران در تمام مواقع تأثیر مؤثری در همراهی و کمک‌رسانی به مردم داشته است.

,

وی افزود: به لطف خداوند متعال از ظرفیت نقاهتگاه‌های سپاه امام رضا(ع) فقط تعداد بیست تخت به بیماران اختصاص یافت.

,

توکلی‌راد در پایان گفت: بایستی همه و همه برای مقابله با ویروس کرونا با یکدیگر همکاری داشته باشیم، همان‌طور که در 2 ماهه اخیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانستیم فعالیت‌های مثبتی درراه مقابله با کرونا انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه