اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

مشکلات پساسیل در برخی از نقاط پلدختر همچنان باقیست

مشکلات پساسیل در برخی از نقاط پلدختر همچنان باقیست
حجت الاسلام موسوی گفت: علیرغم همه تلاش‌ها و اقدامات در این مدت اما در برخی از نقاط این شهرستان همچنان مشکلات پساسیل وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حجت‌الاسلام سید محسن موسوی صبح امروز در مراسم افتتاح منازل سیل زده روستای مورانی پلدختر اظهار داشت: از نخستین روز وقوع سیل تاکنون سپاه خدمات بسیار زیادی را ارائه داده، در روزهای اول اسکان، خدمات بهداشتی و درمان و سایر خدمات را به مردم سیل زده ارائه داد و پس از مدتی برای ساخت منازل مسکونی در مناطق سیل زده اقداماتی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با همت سپاه سیدالشهدا(ع) تهران امروز منازل مسکونی سیل زده روستای مورانی افتتاح شدند و سیل زده هایی که منازل آنها تخریب شده بود پس از مدتها دوباره خانه دار شدند.

,

امام جمعه پلدختر با اشاره به مشکلات مناطق سیل زده گفت: با توجه به این که ۱۶ ماه از سیل در پلدختر می گذرد، علیرغم همه تلاش ها اما مشکلات پساسیل در برخی از مناطق سیل زده همچنان باقیست که این مشکلات در حوزه های زیرساختها و برخی از منازل مشهود است.

,

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: برخی از منازل در منطقه چهار هکتاری پلدختر، خانواده های ساکن در این منطقه توانایی ساخت منازل را ندارند که برای رفع مشکلات مردم این منطقه، در جلسات مطرح شده که یک کمک دیگری به صورت بلاعوض و یا تسهیلات ارزان قیمت به این افراد پرداخت شود تا بتوانند خانه های خود را بازسازی کنند.

,

وی با اشاه به خدمات سپاه در راستای محرومیت زدایی افزود: سازندگی یکی از رسالت های سپاه است که در همه عرصه ها و محرومیت زدایی اقدامات بسیار چشمگیری انجام داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه