اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی زنجان خبرداد؛

اجرای طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان

اجرای طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان
عباس مولایی، مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح سراسری نهضت جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری در استان زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات از مهمترین اهداف این طرح محسوب می‌شود، افزود: این طرح بر روی محصولات استراتژیک اجرایی می‌شود.
,
 
,
این مسئول از حضور کارشناسان امور باغی و دامی سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در روستاهای هدف طرح خبرداد و گفت: طرح نهضت جهش تولید در زمینه گندم دیم در زنجان اجرا می‌شود.
,
 
,
مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شبکه بندی‌های انجام شده برای اجرای این طرح،بیان داشت: مشاوران و مربیان این سازمان به 500 روستای استان اعزام شده و مشاوره‌های لازم را در زمینه کاشت، داشت و برداشت به کشاورزان ارائه می‌شود.
,
 
,
مولایی با بیان اینکه این نهضت در زمینه گوشت قرمز در دام سبک نیز اجرایی می‌شود، ادامه داد: مربیان و کارشناسان علوم دام در زمینه مبارزه با بیماران دامی از اواخر شهریور ماه به روستاها اعزام می‌شوند.
,
 
,
وی گفت: طرح همگام با کشاورز در سایر محصولات راهبردی از جمله برنج، کلزا و میوه‌های درختی نیز در حال اجرا در روستاهای استان زنجان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه