اخبار داغ

آقای استاندار شما آستین همت بالا بزنید؛

مسئولان استانی میزبان کرونا در پارکها و آبشار پایتخت طبیعت/کرونا در یاسوج چادر زد+تصاویر

مسئولان استانی میزبان کرونا در پارکها و آبشار پایتخت طبیعت/کرونا در یاسوج چادر زد+تصاویر
عدم اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در پارکها و آبشار یاسوج باعث شد تا مسئولان علاوه بر میزبانی از مسافرانی که می توانند شایع کننده کرونا باشند ،این ویروس همچنان میهمان مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در نشست اضطراری ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در واکنش به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهر یاسوج تاکید کرد: با افراد سهل انگار مبتلا به بیماری کرونا که در اماکن و ادارات عبور و مرور می‌کنند و سبب ابتلای دیگر افراد به این بیماری می‌شوند نیز مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اذعان داشت: با افراد سهل انگار مبتلا به بیماری کرونا که در اماکن و ادارات عبور و مرور می‌کنند و سبب ابتلای دیگر افراد به این بیماری می‌شوند نیز مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

,

استاندار کهگیلویه و ویراحمد گفت: آمار تلفات کرونا در استان به شکل چشمگیری افزایش یافته که باید بیش از پیش رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه همگان قرار گیرد.

,

وی در این نشست گریزی به وضعیت نامطلوب آبشار و پارکهای یاسوج در این خصوص زد اما چه کسی می خواهد پاسخگوی این مشکلات عنوان شده از سوی کلانتری باشد خود جای سوال بزرگی است.

,

مشاهدات میدانی خبرنگار ما صبح امروز از حضور مسافران و گردشگران در پارکها و آبشار یاسوج حکایت می کند تا براستی این نکته در ذهن ما تداعی شود که آیا مسئولان استان با عدم برخورد و رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی، خود میزبان خوبی برای کرونا در استان هستند؟

,

براستی مسئولان استان و شهر یاسوج کی می خواهند سایه مرگ و کرونا را از سر مردم بردارند؟ آیا همچنان باید شاهد حضور مسافران و گردشگران در اماکن تفریحی و عمومی شهر باشیم ؟آیا در روزهایی که سایه شوم کرونا و مرگ از آنچه به نظر می رسد به ما نزدیکتر است باید قلیان سرا ها حکمرانی کنند و مسئولان بی خیال جان شهروندان باشند.

,

وقتی نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت آبشار یاسوج و میزبانی از مسافران با قلیان گلایه می کند باید تنها به همین گلایه ها و هشدارها اکتفا کنیم یا اینکه در این خصوص چاره اندیشی کرد و از ورود گردشگرانی که جان مردم این شهر برایشان اهمیتی ندارد جلوگیری کرد.

,

تصاویر زیر مربوط به صبح امروز و کمتر از 24 ساعت از ابراز گلایه استاندار استان در رابطه با وجود مسافران و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر یاسوج است.

,

آقا استاندار بسم دالله آستین همت را بالا بزنید و از جان مردم در مقابل سهل انگاری عده ای از مردم محافظت کنید و با اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی کرونا را از کهگیلویه و بویراحمد فراری دهید.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای  پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه