اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد؛

اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای اسدآباد منجر به قتل برادر شد

اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای اسدآباد منجر به قتل برادر شد
سرهنگ افشین یاری از وقوع یک فقره اختلاف خانوادگی منجر به قتل و دستگیری قاتل پس از دقایقی از حادثه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از وقوع حادثه قتلی در یکی از روستاهای اسدآباد خبر داد و گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ شهرستان اسدآباد مبنی بر وقوع یک مورد درگیری در یکی از روستاهای اسدآباد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی یوسف آباد برای بررسی موضوع به روستای مورد نظر مراجعه و مشخص شد که دو برادر بر اثر اختلافات خانوادگی باهم درگیر و یکی از آنان که فردی حدودا” ۳۵ است، با سلاح سرد مجروح و در دم فوت کرده است.

,

یاری با اشاره به انجام اقدامات قانونی توسط مأموران حاضر از جمله حفظ صحنه، گفت: با حضور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و مأموران پلیس آگاهی و هماهنگی با مراجع قضایی مراحل قانونی و قضایی انجام و جسد متوفی به سردخانه بیمارستان حضرت قائم منتقل شد.

,

وی در ادامه به دستگیری قاتل دقایقی بعداز وقوع حادثه اشاره و تصریح کرد: پرونده مقدماتی برای این امر تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اظهار تأسف از وقوع چنین حادثه تلخی، از شهروندان خواست در حین بروز هرگونه اختلافی قبل از تصمیم خودسرانه و عجولانه به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه