اخبار داغ

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان سرخس:

رسالت امروز رسانه‌ها پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است

رسالت امروز رسانه‌ها پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است
علیزاده گفت: پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دو رسالت امروز رسانه‌ها است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیزاده در گفتگو با صبح توس، با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان سرخس با سلامت کامل برگزار شد، اظهار کرد: با نظارت جدی و قاطعی که با همکاری شبکه نظارت انتخابات صورت گرفت، حتی یک شکایت هم از سوی هیچ جریانی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان سرخس افزود: برای برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نیز که حدود سه ماه دیگر فرآیندهای آن آغاز می‌شود، دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان سرخس در آمادگی کامل قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعامل خوبی میان دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان سرخس با شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات شهرستان داریم که به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.

,

علیزاده در ادامه به رسالت رسانه‌ها در مواجهه با مطالبات مردم اشاره و بیان کرد: رسانه‌ها برای بازتاب مطالبات مردم باید اصل شفاف‌سازی را سرلوحه کارشان قرار بدهند که در این صورت اعتماد مردم و مخاطبان به رسانه تقویت می‌شود.

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان سرخس تصریح کرد: پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دو رسالت دیگری است که بایستی رسانه‌ها امروز به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

,

وی در پایان به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در سرخس اشاره کرد و گفت: این مراسم 26 تیرماه هم‌زمان با سالروز تأسیس شورای نگهبان در سالن سینمای شهرک گاز شهید مهاجر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه